Klausimas nuo Sandra

Gerb.Gydytoja,Noreciau Jusu paklausti.Man 27m.,jauciu stiprius sirdies duzius,stiprius sirdies permusimus tarsi sirdis \"persivercia\" ar trumpam \"sustoja\".Kartais sutrinka sirdies veikla.Per diena buna keleta permusimu.Gydytojas sako, kad tai Ekstrasistoles.Esu gerusi beta adrenoblokatorius BetalocZOK 25mg,1tab.rytais.Bet toks gydymas man nepadejo.Dabar geriu gydytojo paskirtus vaistus Rytmonorm 150mg,po 1tab.3 kartus per diena ir maisto papilda Kalicord 850 forte,po 1tab. 2 kartus per diena.Be siu vaistu dar geriu antidepresantus Coaxil nuo depresijos.Noreciau Jusu paklausti ar tokio amziaus,kaip man nera per stiprus vaistai Rytmonorm? Ar jie nepakenks mano sirdziai dar labiau?Ir ar galima juos kartu vartoti su antidepresantais Coaxil?Nes informaciniame lapelyje skaiciau, kad galimas salutinis poveikis sirdies palpitacijos.Rytmonorm vartoju, kaip menuo, o Coaxil puse metu.Prasau Jusu patarimu,nes esu labai pasimetusi.Nuosirdziai Sandra...

Sveika Sandra, širdies permušimus gali sąlygoti įvairios priežastys. Manau, Jums reikia pasikonsultuoti su gydytoju kardiologu ir atlikti tyrimus, kad nustatyti, kas sukelia ritmo sutrikimus. Būtų tikslinga ištirti skydliaukės funkciją, paieškoti, ar nėra lėtinio infekcijos židinio organizme, persirgto židininio širdies raumens uždegimo. Ekstrasistoles gali sąlygoti net ir tokios priežastys, kaip kontraceptinės medžiagos. Be to tikslinga būtų atlikti Holter monitoravimą - tai yra monitoruoti ekstrasistolių kiekį per visą parą. Po atliktų tyrimų galima spręsti, koks gydymas būtų tinkamiausias. Na, o dėl depresijos gydymo pasitarkite su tos srities specialistu, ar gydymas pakankamas, ar galima keisti vaistą, ar dozę.. Sėkmės Jums.
Anekdotai

archyvas

pasveik.ltEspumisanMezymProstamol unoRaniberlLioton 1000

Klausimas nuo Sandra | Pasveik.lt