Dakratas - pacientui:
- Labai gerai, kad spėjote pas mane ateiti!
- Daktare, ar kažkas rimto?
- Na... Dar viena diena, ir pats būtumėt pasveikęs!
Degalinė už 100 metrų nuo namų kenkia sveikatai, atskleidė tyrimas
iMed
Panašios naujienos
2008-12-11 Vitaminų vartojimas nemažina vėžio rizikos
JAV studija teigia, kad vartojant vitaminus C ir E nemažėja prostatos ar kitos formos vėžio rizika. Ištyrus daugiau nei 35 tūkst. vyrų nustatyta, kad vartojant vitaminus rizika susirgti vėžiu išlieka ta pati, kaip ir nevartojantiems. Ankstesnės studijos teigė, kad vartojant vitaminus padidėjęs naudingų antioksidantų lygis organizme gali sumažinti vėžio riziką, tačiau, naujausių tyrimų duomenimis, ši teorija buvo paneigta.
2008-12-15 Plaučių ligų gydymo naujienos
Plaučių ligos tampa vis aktualesnės ne tik Lietuvos, bet ir visame pasaulyje, nes, deja, nemažėja rūkančiųjų skaičius, be to, greitėja gyvenimo tempas, didėja aplinkos užterštumas ir pan. Lapkričio mėnuo simboliškai minimas kaip „plaučių ligų mėnuo“, nes lapkričio 19-oji yra Lėtinės obstrukcinės plaučių ligos (LOPL) diena, visas lapkričio mėnuo skirtas ir plaučių vėžiui. Apie plaučių ligas šį kartą kalbiname Kauno medicinos universiteto klinikų Pulmonologijos ir imunologijos klinikos docentą Kęstutį MALAKAUSKĄ.
2010-12-15 Gerėja krūties vėžio gydymo rezultatai
Kombinuojant eksperimentinį antikūnių vaistus pertuzumabą su herceptinu ir chemoterapiją, išgydoma 46 proc. naujai diagnozuotų krūties vėžio atvejų. Tai 50 proc. daugiau nei taikant stardantinį gydymą. Abu antikūnių vaistai veikia blokuodami HER2 receptorius. Medik




Pasveik.lt aplikaciją Jūs galite parsisiųsti ne tik











