Naujienose Vaistuose Ligose Detalioji paieška
Mob
Versija
Prisijunkite - daugiau informacijos, daugiau naujienų, daugiau galimybių!
Užsiregistruoti Priminti slaptažodį
Apklausa
Kuris pasveik.lt skyrelis Jums yra aktualiausias/informatyviausias?





Balsavimai
Dienos anekdotasPrenumeruoti RSS

Ligoninės chirurgas šaukia valytojai:
- Marija, ar tvarkydamasi neišmetei inkstų?

archyvas
Pasveik.lt aplikaciją Jūs galite parsisiųsti ne tik
iPhone bet ir Android telefonams !
Skelbti

Tukti pradedama nuo dviejų metų

2010-03-02
JAV atliktas tyrimas atskleidė, kad tukti vaikai vidutiniškai pradeda nuo dviejų metų, - praneša „BBC“. Paaiškėjo, kad iš tyrime dalyvavusių 100 nutukusių vaikų ir paauglių daugiau nei pusė, būdami 24 mėnesių, jau svėrė gerokai daugiau nei įprasta. Sulaukus penkerių  metų amžiaus, nutukimas buvo matomas net 90% tirtų vaikų.
Ketvirtadalis vaikų tuo tarpu viršsvorio turėjo, būdami vos penkių mėnesių.
Taipogi išsiaiškinta, kad visi tyrime dalyvavę vaikai, kurių amžiaus vidurkis buvo 12 metų, buvo nutukę, kai jiems suėjo 10.

Nors priežastys, lemiančios spartų tukimą, mokslininkų dar nėra visiškai ištirtos, visi jie sutaria, kad svarbiausiais faktoriais išlieka mityba sunkiai virškinamu maistu ankstyvame amžiuje ir judėjimo stygius.

iMed

Panašios naujienos

2011-01-31 Antsvoris: daugiau kilogramų – mažiau neuronų?

Nutukimas neigiamai veikia ne tik mūsų išvaizdą, tačiau ir protą. Tokią išvadą padarė amerikiečių mokslininkas, kuris tikina, kad kilogramų perteklius gali lemti smegenų susitraukimą.

2009-07-05 Nutukimo įtaka susirgti onkologine liga

Ekonomiškai stiprioms valstybėms vis aktualesnė darosi ne bado, o nutukimo problema. Šiuo metu pasaulyje 2 milijardai gyventojų turi antsvorio ar yra nutukę, iš jų net 10 proc. vaikų ir paauglių. Mokslininkai pranašauja, jog 2030 metais nutukusių žmonių bus net 43 proc., vadinasi, kas antras pasaulio gyventojas [21]. Supratus netinkamos mitybos pražūtingumą, būtų galima išvengti jos padarinių.  

2012-01-09 Kalorijos, o ne proteinas didina nutukimą

JAV mokslininkai nustatė, kad valgantys kaloringą, tačiau mažai baltymų turintį maistą priauga daugiau riebalų nei asmenys, kurie persivalgo daugiau baltyminio maisto, rašoma žurnale Journal of the American Medical Association. Eksperimente dalyvavo 25 asmenys, kuriems skirta skirtinga dieta 56 dienų laikotarpyje. Medik


Komentarų nėra