Klausimas:

Laba diena, Mano vaikui dabar 5 mėnesiai, jį nuolatos berdavo. Gruodžio vidury jam buvo nustatyta alergija karvės pienui. Nuo to laiko jį maitinam mišiniu NEOCATE ir nauji bėrimai baigėsi, tačiau niekaip nepavyksta išgydyti veduko. Ligoninėje nustatė, kad veido srity yra įsimetusi kažkokia bakterija, dėl to paskyrė 2 saveites tepti Fucidin H tepaliuku. Per tą laiką veidukas daugmaž sugijo, ir apsilankius pas daktarę buvo nuspręsta nutraukti gydymą. Tik nustojus tepti, ant žandų iš karto atsirado pleiskanojantys ir truputį šlapiuojantys raudoni plėmai. Tą kartą pavyko patekti pas daktarę po kelių dienų – pradėjom tepti veiduką Baneocin maišytu su Vitella su cinku 2 savaites, o paskui vėl Fucidin 2 savaites. Per tą mėnesį veidukas, lėtai, bet vėl beveik užgijo ir paskutinio apsilankymo metu daktarė vėl patarė nutraukti tepimą. Kaip ir praeitą kartą, tik nustojus tepti žandukai vėl pradėjo staiga smarkiai blogėti. Nebežinau ką daryti. Pas daktarę galim pakliūti tik po 3 savaičių. Ar galima tepti tepaliukais su antibiotikais? Jau pusantro mėnesio jais gydomės, bijau dar labiau nepakenkti... Šiuo metu tepam Vitella su cinku ir Essex vazelino tepaliukais, bet mums tik blogėja... Iš anksto dėkoju už atsakymą.