Klausimas:

Labadiena noreciau pasiteirauti kas man galetu buti.Aš vartojau tokius vaistus ir buvau priklausomas nuo tramadolor.5 metus vartojau ir supratau kad nuo ju man atsirado šlapinimosi sutrikimai ir varpos skausmas.man 22metai dabar galvoju eit pas urologa bet nenoriu pažystamo urologo nes praneš tevams ka aš dariau tad ieškau privataus. Aš noriu sužinot maždaug kas galetu buti nutike iš simptomu.išpradžiu galvojau kad prostata bet kai nuejau išsitirti insktu ir prostatos daktare liepe but su pilna šlapimo pusle ateit.kai atejau pas daktare ji paspaude pilvo apacia ir man degino ir kai stipriau paspaudi tai tas deginimas daeina iki varpos galvutes.daktare pasake prostatos nera bet drusku yra insktuose ir sake kad kai šlapiniesi druskos išeina kartu su šlapimu ir dirgina šlapimo takus ir delto degina,bet man skausmas šlapinantis buna per varpos galvute toks deginimas,kai pradedi šlapintis deginimas sumažeja. Pažystamam buvo taipat irgi jaute deginima bet nutraukus tramadolor vartojima po kiek laiko deginimas praejo.bet aš nenutraukiau.Turejau bloga ida tokia kad kai nori šlapintis ir tarkim dirbi prie kompo ar dar ka nors sedimo dirbi ir nori šlapintis tai budavo taip kad nueidavau shlapintis ir po keliu valandu tas manau irgi turejo itakos.Aš kai šlapinuosi man degina varpos galvute iš vidaus kol šlapimas daeina iki galvutes degina po to kai jau pradedi šlapintis aprimsta deginimas bet vistiek toks lengvas deginimas jauciamas.buna silpna srove ir nepilnas isišlapinimo jausmas.Simptomai panašus kaip prostatos.Kai mastrubuojuosi varpos galvutes skaudena, kai su pirštu prabrauki per galvute skaudena o jeigu su odele perbrauki tai taip nežymiai jauciamas nemalonus jausmas kas galetu buti.dekui uz atsakyma.