Klausimas:

Sveiki, turiu rimta problemą.Jau kuris laikas kamuoja stiprus nerimas ir baimė lydima didelės emocinės ir fizinės įtampos bei visokiu įkyrių minčių.Kaip dabar suvokiau, viskas prasidejo gal prieš metus, tik tada nekreipiau į tai didelio dėmesio.Užeidavo nerimas ir baime, kurie nebuvo tokie stiprus kaip dabar ir trukdavę vos diena praeidavo.Tačiau prieš kelis mėnesius visa tai truko kažkur savaite laiko ir vėl baigėsi.Galvojau viskas bus gerai, tačiau nebuvo.Jau kažkur mėnesis laiko tai tesesi daug stipriau, kartais palengvėja.Buvo ir dienu kai jau maniau, kad vėl viskas gerai, tačiau greitai suvokiau, jog tereikia menkiausios smulkmenos, kad viskas grįžtų su kaupu.Blogiausia tai, kad baimė labai kon kreti.Bijau susirgti, baisia liga.Suvokiu, kad nereikia šitaip,kad tos baimės nepagrįstos, bet nieko negaliu padaryti,vengiu įvairiausiu dalyku susijusiu su ta baime.Taip besijausdama pradedu galvoti, kad tikrai sau pakenksiu.Baimė veja baimę, nežinau ką daryti.Jaučiu pastovų nerimą,baimę, ant širdies tarsi kažkas guli,kartais pagreitėja širdies plakimas įpatingai vakarais ir naktimis kai negaliu užmigti arba atsikeliu vidurį nakties.Tuomet netik negaliu užmigti, bet kartais jaučiu tarsi tuoj isštiks panika, tirpsta rankos, galvą tarsi kažkas spaudžia, net supykina.Vos prabudus ryte pajuntu baimę, širdies virpulį,kartais silpną pykinimą.Kaip jau minėjau jaučiu stiprią įtampą.Visi raumenys įsitempia, kartais net nepajuntu kaip sugniaužiu kumščius ir sukandu dantis.Bandau atsipalaiduoti, bet nepavyksta, atsiranda toks jausmas, kad negali nustygti vietoje.Žinau, kad turėčiau apsilankyti pas gydytoją, tačiau vis galvoju, gal įmanoma susitvarkyi pačiai be vaistų.Labai nenoriu gerti vaistu,esu dar labai jauna.Geriu dabar nereceptinį jonažolių preparatą, bet žinoma pagerėjimo nėra.Labai norėčiau sužinoti kas man galėtų būti.Ar gali tai būti depresija? Nenoro gyventi, beprasmybės juasmo nėra,niekas netrodo juoda ir niūru.Nepraradau noro veikti, noro daryti tai kas patinka,tik tos kvailos baimės trukdo...Ačiū už atsakymą.