Klausimas:

Gerb.gydytoja, as noreciau suzinoti placiau, ar sie leidziami konraceptiniai vaistai nekenkia sveikatai ju pavadinimas \"Depo-Provera 150 mg/ml suspension for injection\",\"mano dienos\" labai nereguliarios po gimdymo visai nesuprantu ciklo, kas anras menuo pasireiskia ir tik po kelis lasus, bet uztrunka 8-9dienas, niekada ciklas nebuvo pas mane reguliarus, todel ir naudodavau kontraceptines tabletes, man tada sureguliuodavo cikla ir nebudavau skausmingos, bet po gimdymo viskas kitaip, sunui jau 14menesiu.Siuos leidziamus kontaceptikus man rekomendavo airiu gydytoja juos leidziuosi kas tris menesius, bet nezinau kodel taip su manim vyksta, be to turiu bloga migrena tai ir teko keisti kontraceptikus,mano amzius 30 metu.Miela gydytoja, gal galetumete man patarti ar man sie vaistai nepadarys kokios nors zalos ciklui?ar as turiu keisti i kitokius, gal ka rekomenduotumete?Dekui uz atsakyma, tikiuosi issamiai ir suprantamai Jums visai tai isdeliojau savo mintis.Su pagarba Virginija.