Klausimas:

Laba diena, gydytoja.geriau kontr.tabletes apie 2m. bet atsirado lytinis saltumas ir pradejo pamazu augti svoris,taigi meciau jas. nuo to laiko jau praejo apie 1.5metu,taciau svoris vis auga ir nzn nuo ko,pradejau reguliuoti maista,sportuoti taciau svoris vis palaipsniui auga,darosi baisu nes anksciau valgiau ka tik norejau ir nieko nebuvo.plius pries kokius 5 men. prasidejo tokie dalykai - praejus savaitei po menesiniu pradeda skaudeto pilvo apacia,dilgcioja,manau tai nutinka ovuliacijos metu,si menesi per ovuliacija buvo skaidrios isskyros su krauju,po ovuliacijos pradeda skaudeti krutis,jos labai padideja ir tai tesiasi iki pat menesiniu,likus kelioms dienoms iki ju kunas tarsi issipucia,tai tikrai labai vargina.i lietuva grysiu po keleto savaiciu ir butinai leksiu pas ginekologa,taciau noriu zinoti kokius tyrimus siulytumet pasidaryti,ar negali buti man hormonai issireguliave po tu kontr.tableciu,nes anskciau niekada man taip nebuvo ir svoris neaugo niekad.esu pasiskaicius apie hormonu tyrimus,kada juos geriausia atlikti?ir ka dar galetumet itarti pagal mano nusiskundimus?gal skydliauke,gal hormonai,ne nezinau ka galvoti.