Klausimas:

Laba diena, gerb. gydytoja, norėčiau Jūsų konsultacijos vienu klausimu. Požymiai: 1. skauda mylintis iš nugaros, lyg atsitrenktų į kažką manyje. 2. jau gal apie 5 mėn. laikotarpiu tarp mėnesinių yra baltos, tąsios išskyros, pasirodančios po šlapinimosi. 3. po priešpaskutinio sirgimo (ne prieš) išskyros iškart atsirado tik jau rudos, ir taip apie 4 d.; maudė tai pilvą, tai dešinėje pusėje apačioje; skaudėjo mylintis įprastoje pozoje. 4. prieš paskutinį susirgimą ėmė niežtėti iš vidaus, ar deginti, šlapinantis skaudėti pabaigoje (o per pirmą mėnesinių dieną - ir tuštinantis). Nuėjau pas ginekologę, paėmė tepinėlį, bet beveik garantuoja, kad nebus uždegimo. Apžiūrėjo krūtis, paspaudus matosi skystis. Tai dar labiau paskatino gydytoją manyti, kad man hormonų disbalansas. Išrašė gerti kontraceptikų YAZ ir VITACUR PLIUS. Mėnesinės gana reguliarios, apie 27 d. Pirmą dieną gausios, prieš jas vos pamaudžia krūtis. Trunka apie 5 d. Kontraceptinių tablečių nevartoju (tai dariusi esu prieš porą metų kokius tris mėn.) Man 23 metai. Gineklologė sakė, jog kiaušidės labai aktyvios, gimda padidėjusi (todėl ir skauda per santykius). Gerb. gydytoja, norėčiau sužinoti Jūsų nuomonę šiuo klausimu. Ir dar: ar ir Jūs būtumėte linkusi atmesti endometriozės galimybę? Argi esu tikrai per jauna šiai ligai? Tyrimai kainuoja? Iš anksto dėkoju už atsakymą!