Klausimas:

Laba diena. Ačiū už atsakymą. Norėčiau dar truputį pasikonsultuoti su Jumis, gerbiama gydytoja. Vyras skydliaukę išsityrė. Viskas tvarkoje. Kraujospūdis idealus 120/80. Kardiologas jam paskyrė 3 tab. Propanormo, bet vyrui pradėjo mirgėti akyse, skaudėti galvą, atsirado kartumas burnoje. Gydytojas patarė sumažinti iki 2 tab. per dieną. Dar vyras vartoja aspiriną. Buvo atliktos kelios echoskopijos ir tik vienas gydytojas bedarydamas echoskopiją nusistebėje, kad vyro širdis šiek tike pakrypusi į šoną. Ar tai galėtų būti ritmo sutrikimo priežastis? Dar gydytojas loristas minėjo, kad ,,nepatinka\" jam ar tai angina ar tai dar kažkas ten toliau greklėje (atsiprašau, bet vyras pats nesuprato), nes nusėta baltais pūlinukais ir tai gali įtakoti širdį (dantys pas vyrą visi sutaisyti). Vyras pasimetęs. Nervinasi, kiekvieną akimirką bijo, kad tuoj tuoj sutriks tas nelemtas ritmas. Pastebėjo dar vieną įdomų dalyką. Buvo metęs rūkyti. Kai sutriko ritmas užsirūkė ir ritmas pats atsistatė. Vakar vakare ramiai besėdint prie stalo vėl sutriko. Jisai pašoko, vėl užsirūkė, nuėjo į lauką pasivaikščiojo ir ritmas vėl atsistatė. Labai ačiū už konsultaciją. Nekantriai laukime atsakymo.