Klausimas:

Laba diena, daktare. Ligonis buvo priklausomas Stilnox vaistui, stipriai viršijo leistinа dozė. Ligoninej jam Stilnox buvo nuimtas, išėjo su 7 tab. Relaniumo. Per trys savaites sumažino Relaniumą su antepresanto pagalba iki 1 tab. Bet kai nuėmė antidepresantą, po pusantro metų nepavyko Relaniumą daugiau sumažinti, net padidėjo iki 2 tab. ir periodiškai būna labai sunki busena (panika, agresyvumas ir pan.) ir tada turi išgerti papildomą Relaniumą. Psichiatro po ligoninės neturėjo, pusantro metų, jį konsultavo detoksikologas, kuris buvo nuėmus Stilnox ligoninėj. Dabar psichiatras yra, jis pasakė vartoti antidepresantą Paroksetinа, bet ligonis nepradėda jo vartoti, nes nori sulaukti geros būsenos, kad pajusti, ar yra kokie šalutiniai poveikiai. Kol lauke geros būsenos, jau buvo stiprių nervų priepuolių (jeigu galima taip pavadinti). O tas psichiatras bus tik sausio vidury, nes Lietuvoje būna vieną dieną per mėnesį. Ligoniui labai reikia gydytojo žodžio, kad suprastu, kas vyksta, kad papildomai vartoti antidepresantą tai ne reiškia daugiau tablečių, o kad be jo neįmanoma atsikratyti relaniumo ir kad nereikia nieko laukti, o patikėti daktarui ir vartoti antidepresantą. Ješkom psichiatro, ar psichologo, kuris galėtu atsakyti į klausymą tą dieną, kada jis atsiras, o ne po mėnesio.