+0
-1
-1
Klausimas:

Noriu paklausti ar yra tokia tikimybė, kad ,operuojant kataraktą,operacijos pabaigoje leidžiant į akiduobę antibiotikus būtų pažeista nors mažiausia kokio nervo skaidulėlė? Nes viskas prasidėjo po šios operacijos. Leidžiant antibiotikus tris kartus pajutau tokį didelį spaudimą bambos srityje. Oftalmologė patvirtino, kad buvo trys dūriai.Kadangi tai truko labai trumpai, nespėjau nei sušukti, bet nuo operacinio stalo nenulipau pati. Svaigo galva, atrodė kad grindys nelygios. Pragulėjau ten pat ant kušetės pusvalandį, veidas ir kaklas buvo išmuštas raudonais dryžiais. Galėjau grįžti tik įsikibus į parankę.Kokį pusmetį labai svaigo galva, alpdavau. Jau praėjo 4 metai, akis ašaroja, trūkčioja voko kampas, užeina, kad skauda priekiniai dantys. Paskui praeina. Bet pradeda nuo bambos pilve kilti nerimas, įtampa, svaigta galva, tai nukrenta kraujospūdis iki 90/56, tai aukštas. Ypatingai sukyla vakare. Kankina nemiga. Tas nerimas labai vargina..Perėjau visus įmanomus gydytojus. Beliko klausimas neurochirurgui. Gal tai kažkaip susiję su antibiotikų injekcijomis akiduobėje?? Juk yra ten kokių nors nervų skaidulų,?