4 būdai apsisaugoti nuo gripo be skiepų

Gripas – “gudri” liga. Net ir laiku pasiskiepijus niekas nesuteikia garantijų, kad ja nesusirgsite. Tačiau keletas paprastų prevencinių priemonių vis dėlto laikomos itin veiksmingomis. Būtinai pasirūpinkite, kad jūsų atžalos laikytųsi visų šių 4 taisyklių:

1. Plautis rankas. Išmokiusi savo mažylį tinkamai plautis rankas veikiausiai padėsite jam išvengti ne vienos ligos, tarp jų – ir gripo. Rankas plautis būtina, ir ne bet kaip: tik su muilu (nebūtinai antibakteriniu, pastarasis netgi kaip tik nerekomenduojamas kasdieniam naudojimui), kruopščiai trinant ne trumpiau kaip 20 sekundžių. Atžalėlei sunku tiek ištverti? Kaskart jam muiluojantis rankutes sudainuokite 2 mėgstamos dainelės posmelius – tai ir užims apie 20-30 sekundžių, be to, bus linksmiau. Po plovimo rankas būtina kruopščiai nusišluostyti rankšluosčiu (o jūs savo ruožtu nepamirškite gripo sezono metu kuo dažniau keisti rankšluosčius arba apskritai pasiūlyti rankas šluostytis į popierinius).

2. Grynas oras. Kad ir kokias išdaigas krėstų termometro stulpelis, grynas oras daro stebuklus! Todėl bet kokiu oru bent trumpam išeikite pasivaikščioti su vaikais į lauką, kad jų plaučiai išsivėdintų,
o kvėpavimo takų nebeerzintų sausas kambarių oras.

3. Nosinaitės – tik vienkartinės. Ir naudojamos dažnai. Paaiškinkite, kad kosint ar čiaudant neužtenka burnos ir nosies prisidengti ranka – kur kas geriau tai daryti popierine nosinaite. Pastarąją vos kartą panaudojus būtina išmesti.

4. Poilsis – geriausi vitaminai. Naujausiais moksliniais tyrimais įrodyta, kad miego trukmė yra tiesiogiai susijusi su vaiko atsparumu peršalimui ir virusams. Miegas stiprina imuninę sistemą, tad pasirūpinkite, kad jūsų atžala miegotų tiek, kiek reikia, ir tinkamomis sąlygomis.