5 būdai kaip teisingai sulieknėti

Yra būdų kaip numesti nereikalingą svorį. Visame pasaulyje milijonai žmonių stengiasi atsikratyti nereikalingo svorio. Bet tai ne visiems pavyksta. Dažna problema - neteisingas svorio metimas. Daugelis žmonių, norinčių sulieknėti, pradeda marinti save badu, o po to eina į sporto sales, kuriose nuvargina save didžiuliais fiziniais krūviais.
Ir fizinis krūvis, ir badavimas sukelia stresą, organizme pradeda kauptis kortizolis - hormonas, įtakojantis riebalų kaupimąsi organizme, ypač pilvo srityje. Praktikoje viskas išeina priešingai - nereikalingo svorio atsikratymo būdai neefektyvūs.

Kaipgi atsikratyti nereikalingo svorio?

1) Prajuokinkite save


Kaip parodė tyrinėjimai, daugelis valgo visiškai ne todėl, kad nori valgyti. Jie valgo iš nuobodulio, vienatvės ir nusivylimo. Pamėginkite suvokti, dėl kokios priežasties jūs einate prie šaldytuvo ir darotės sumuštinį. Jeigu dėl to, kad jums liūdna, pasistenkite rasti kitą išsiblaškymo būdą. Jeigu niekada nenuobodžiautumėte, galėtumėte žymiai sumažinti sunaudojamų kalorijų kiekį.


2) Susiraskite tinkamą porą

Mokslo žurnale "Prevention" išspausdintas straipsnis, kuriame rašoma, kad kai kuriems žmonėms "valgymas - tai meilė". Tyrimai parodė, kad neįsimylėję žmonės sunaudoja daugiau maisto nei tie, kurių asmeninis gyvenimas pasisekė. Valgydami jie nori kompensuoti meilės trūkumą gyvenime. Gal geriau laiką skirti tam, kad susirastum draugą, negu stovėti parduotuvėje ir galvoti, ką skaniau nusipirkti vakarienei.

3) Pakeiskite hobį

Daugelis žmonių mėgsta praleisti vakarus prie televizoriaus. Tai jų hobis. Bet šitas hobis tiesiogiai susijęs su maisto valgymu. Jeigu, pavyzdžiui, užuot žiūrėję televizorių pasivažinėtumėte dviračiu, baigtųsi bereikalingas valgymas.

4) Teisingai švęskite savo laimėjimus


Daugelis žmonių, pasiekę kokių nors laimėjimų, eina švęsti į restoraną ar barą. Pamėginkite pakeisti savo įpročius ir atžymėkite savo sėkmę kine, boulinge arba biliardinėje.Taip jūs suderinsite malonumą su nauda ir nepakenksite savo sveikatai.

5) Šokite

Varginančios treniruotės sporto salėje - ne kiekvieno mėgstamas užsiėmimas. To negalima pasakyti apie šokius. Į diskotekas ir vakarėlius eina daugiau žmonių nei į sporto salę. Bet pagal naudą ir efektyvumą, kovojant su papildomu svoriu, abi priemonės vienodai naudingos. Mokslininkai nustatė, kad per aktyvių šokių vakarą sudeginama tiek pat kalorijų kiek dvi valandas sportuojant sporto salėje. Norintiems numesti svorio šokių salėje tereikia priminti vieną dalyką: jūs turite šokti, judėti, o ne sėdėti ir gurkšnoti alkoholinius gėrimus.