+7
-0
+7
5 priežastys, kodėl verta mankštinti veidą

Ji ritmingai kilnojo savo kaktą: tai aukštyn, tai žemyn judėjo antakiai, kaklas kas kelias sekundes buvo sukamas tai kairėn, tai dešinėn. Neiškentusi paklausiau, ką ji čia daro?

-Turiu laisvą minutę, tad atlieku veido mankštą, - tarė nepažįstamoji, kuri sėdėjo greta manęs.

Ir tik vėliau, grįžusi namo, pradėjau domėtis veido mankšta ir jos nauda. Pasirodo, radau daugybę priežasčių, kodėl verta ją atlikti. Dalinuosi savo atradimais su Jumis.

Sigitos Staišiūnaitės knygoje „Veido mankšta“ teigiama, jog reguliariai atliekama veido mankšta gali padėti žmonėms išlikti jauniems ir be plastikos chirurgo įsikišimo. Teigiama, jog nesubalansuotas rėžimas ir sulėtėjusi kraujotaka gali būti paakių venų išsiplėtimo, patamsėjusios odos aplink akis atsiradimo priežastis.

Išties, juk mūsų veidas – tai tarsi knyga, kurioje yra įrašytos žmogaus patirtys, neigiami įpročiai: maitinatės netinkamai, vartojate skysčių per mažai, nesportuojate –  visa tai galima pasakyti atidžiau pažvelgus į Jūsų veidą, kuriame greičiausiai atsispindės nuovargio, streso, nesubalansuotos mitybos bei bemiegių naktų ženklai...Tad būtina laiku imtis prevencinių priemonių, kurios sumažintų aplinkos ir neteisingo mūsų gyvenimo ritmo skaudžius padarinius.

5 priežastys, kodėl verta užsiimti veido mankšta

III knygos skyriuje yra pateikiami argumentai, kodėl vertėtų mankštinti veidą. Apžvelgiame keletą iš jų: 

  1. Simetriškas veidas. Veido mankštos metodika yra sudaryta iš 28 pratimų, jie yra sugrupuoti tokia seka, kad veido raumenys būtų stiprinami tolygiai. Ir čia jau neužteks mankštinti tik kelių veido dalių, - reikia dirbti atitinkama seka su visais veido raumenimis. Reguliariai ir teisingai atliekama veido mankšta leidžia sukurti raumenų simetriją, veidas pamažu tampa simetriškas.
  2. Veide atsispindi ir vidaus organų problemos. Skysčių kaupimąsi ląstelėse išduoda veido paburkimas, kuris yra ypač matomas akių srityje. O štai jei yra užterštos kepenys, tuomet veidas praranda švytėjimą, skaistumą, gali atsirasti įvairūs odos bėrimai, pigmentinės dėmės. Apie tai, jog yra virškinimo sutrikimai gali byloti ant kaktos per trumpą laiko tarpą atsiradę gilūs skersiniai grioveliai. Jei išties jaučiate, jog Jus nuolat vargina virškinimo sutrikimai, kasa nepakankamai gamina bei išskiria virškinimo fermentų ir tai sukelia virškinimo sutrikimus, tuomet rekomenduojama vartoti „Mezym 10000“.
  3. Kontroliuokite mimikos raumenis. Ar žinojote, jog šypsantis dirba net 21 veido raumenys, o štai liūdint – tik 11? Jūs galite sustabdyti mimikos raukšlių atsiradimą veide, tereikia tik reguliariai daryti veido pratimus. Juk daugelis moterų nori sustabdyti bėgančius metus ir atrodyti bent šiek tiek jaunesnės, tad pabandyti išties verta.
  4. Svarbu ne tik veido mankšta, bet ir kasdieninė Jūsų laikysena. Suvargęs veidas gali būti ne tik nuo begalės nesibaigiančių darbų, bet ir tuomet, kai žmogus nuolat yra netaisyklingos laikysenos, jį vargina stuburo kifozė (kupra). Jos negydant gali pradėti kamuoti nugaros skausmas, o progresuojant stuburo iškrypimui, dėl vidaus organų suspaudimo, gali pasunkėti kvėpavimas, širdies, virškinamojo trakto darbas, atsiranda padidėjusi pasmakrė, nes, kaip teigiama knygoje, kai ilgai būdamas atsipalaidavęs platusis krūtinės raumuo ima trumpėti, jis paskui save tempia poodinį kaklo raumenį ir galvos sukamąjį raumenį, visa tai padeda formuotis padidėjusiai pasmakrei, dėl to ir žmogaus veidas atrodo suvargęs.
  5. Dieta, mankšta bei pakankamas skysčių kiekis - visa tai garantuoja gražų veidą? Mitas, jog sumažėjus kūno svoriui veidas atrodys senesnis ir oda susiraukšlės. Apžvelgdama tam tikrus mitus autorė akcentuoja tai, jog būtina užtikrinti, kad organizmas gautų pakankamai vitaminų, mineralų ir skysčių kiekį. Veido pratimai stangrina veido odą, gerina jos elastingumą. Jei antsvoriui atsikratyti yra pasirenkami ne drastiški, o tinkami būdai, palaipsniui yra treniruojami ir veido raumenys, tuomet veidas atrodys tik jauniau.

Taigi, žvilgterėkite į veidą, pastudijuokite save ir nepatingėkite užsiimkite veido mankšta!

Parengė: L.Rimgailė