+6
-2
+4
Agurkų dieta: atsikratykite 7 kg per 14 dienų!

Šios dietos pagrindas – agurkų salotos, kurių galite valgyti tiek, kiek norisi. Tai idealus sprendimas, jei nenorite sukti galvos, kokį maistą rinktis: dietos planas išties paprastas. Vartojami tik keli maisto produktai, o dieta trunka nuo 10 iki 14 dienų. Ilgesnis dietos variantas – 14 dienų – duoda išties puikių rezultatų. Žinoma, jie priklauso ir nuo fizinio aktyvumo lygio. Kaip minėta, dietos pagrindą sudaro agurkų salotos, kurių kiekis nėra ribojamas. Šios salotos išties naudingos organizmui. Be to, Jums nereikės jaudintis, kad organizmas dietos metu pajus reikalingų medžiagų stygių.

Kiti maisto produktai, kuriuos galite suvartoti per dieną:
– 2 virti kiaušiniai arba 150 g tunų be aliejaus, arba 150 g vištienos krūtinėlės,
– 500 g ekologiškų vaisių.

Kokius skysčius rinktis?

Galite gerti vandenį be priedų, arbatą ar netgi kavą – žinoma, be cukraus. Griežtai draudžiama vartoti gaiviuosius gėrimus, alkoholį, valgyti saldumynus.
Valgiui ar užkandai rinkitės agurkų salotas (jų kiekis neribojamas) arba agurkų kokteilį. Tad išalkę turite du pasirinkimus.

Valgiaraščio pavyzdys

Pusryčiai: 2 kietai virti kiaušiniai + dubuo agurkų salotų.
Priešpiečiai: 5 slyvos, vienas didelis obuolys, persikas ar bet kuris kitas sezoninis vaisius (vaisių kiekis neturėtų viršyti 200 g).
Pietūs: skrudinta nesmulkintų grūdų duona + dubuo agurkų salotų.
Užkandis: agurkų kokteilis.
Vakarienė: pasirinkti vaisiai (iki 300 g).

Kaip paruošti agurkų salotas?

Jas paruošite paprastai ir greitai. Prireiks 400 g agurkų ir 200 g jogurto. Jeigu norisi, galite pridėti česnako.

Gaminimas.

Nulupkite ir smulkiai supjaustykite agurkus. Pasūdykite ir sumaišykite su jogurtu. Jeigu norite, pagardinkite česnaku. Paruošta!

Agurkų kokteilis

Į plaktuvą įdėkite vieną nuplautą (nenuluptą) agurką, saują špinatų ir vieną žalią obuolį. Jeigu norite, galite įdėti šviežių imbierų. Įberkite šiek tiek graikinių riešutų ir migdolų. Kokteilį gerkite šviežią – ilgainiui jis praranda naudingas maisto medžiagas. Kokteilis Jūsų organizmui suteiks reikiamų vitaminų ir mineralų – ypač vitamino A ir K. Be to, jame gausu skaidulų, magnio, geležies, vitaminų C, E ir B bei kalcio ir kalio. Gaivinamajame gėrime yra daug organizmui naudingų medžiagų.

Dieta paprasta, tačiau Jums teks skirti dėmesio produktų kokybei. Stenkitės vartoti šviežias ir ekologiškas daržoves bei vaisius.
Svarbu išlikti fiziškai aktyviems laikantis bet kokios dietos. Tad pusvalandžio pasivaikščiojimas kartą per dieną padės Jums atsikratyti dar daugiau svorio.

Šaltinis | Dietinis gydymas bendrojoje praktikoje | Gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė