Būdai gauti energijos

Kai galvojame apie būdą prisipildyti energijos, turbūt vienas iš pirmųjų dalykų, ateinančių į galvą, yra „ilgiau pamiegoti“. Taip, jei norite jaustis pailsėję ir darbingi, labai svarbu miegoti 6-8 valandas. Tačiau yra ir kitų būdų, suteiksiančių jums daugiau energijos.

1. Išgerkite stiklinę gazuoto mineralinio vandens su vaisių sultimis. Sultyse yra angliavandenių, kurie suteiks jums energijos, paaiškina Amerikos dietologų asociacijos atstovė ir WD konsultantė Karen Ansel. Tai taip pat naudinga, norint išvengti dehidratacijos, kuri gali sukelti nuovargį.

2. Sėdėkite tiesiai. Turėtumėte paklausyti mamos patarimo: kūprinimasis arba sėdėjimas kreivai verčia stipriau dirbti raumenis ir jūs išnaudojate daugiau energijos, teigia knygos „Spent: End Exhaustion and Feel Great Again“ autorius gydytojas Frankas Lipmanas. Kas keletą valandų kelias minutes nuleiskite pečius ir įsitikinkite, kad nesėdite susikūprinę, kad jūsų kaklas ir pečiai nėra įtempti.

3. Suvalgykite saują džiovintų vaisių, riešutų ir sėklų mišinio. Tai tobulas derinys greitai suteikiamos energijos (vaisiai) ir lėtai suteikiamos energijos (riešutai ir sėklos), pataria K. Ansel.

4. Netikrinkite savo elektroninio pašto taip dažnai. Šiais laikais mes visi esame taip labai susiję, kad daugelis mūsų atlieka daug užduočių vienu metu, naudodami technologijas: kad ir ką darytume, mes sustojame ir pasitikriname savo balso paštą arba elektroninį paštą kiekvieną kartą, kai išgirstame pyptelėjimą, pranešantį, kad atėjo nauja žinutė. Tai gali išvarginti. Vietoje to, kad atitrauktumėte dėmesį kiekvieną kartą, kai gaunate naują žinutę, skirkite jų patikrinimui nuo 5 iki 10 minučių kiekvieną valandą.

5. Padarykite pertraukėlę. Tiesiogine prasme. Pastatykite abi pėdas ant grindų, pasidėkite rankas ant kelių, užmerkite akis ir tris minutes sėdėkite, stengdamiesi pajusti, kaip jūsų pėdos liečia grindis, susikoncentruodami ties kvėpavimu: pajuskite, kaip įkvepiate ir iškvepiate, rekomenduoja F. Lipmanas. Tai padės nuraminti stresą, kuris išnaudoja daug jūsų energijos.

6. Greitai ir energingai pasivaikščiokite biure arba namuose. Taip pagerinsite kraujo tekėjimą į raumenis ir smegenis, todėl visas jūsų kūnas gaus didelę dozę energijos suteikiančio deguonies.

7. Pauostykite pipirmėčių. Vieno tyrimo metu buvo nustatyta, kad žmonės greičiau ir atidžiau atlikdavo tokias užduotis, kaip spausdinimas ir skirstymas pagal abėcėlę, kai pauostydavo pipirmėčių aliejaus. Turėkite pipirmėtėmis kvepiančią žvakę ant darbo stalo arba kitoje vietoje, kurioje praleidžiate daug laiko ir turite būti budrūs.

8. Suvalgykite keletą gabalėlių juodojo šokolado. Jo sudėtyje yra nuotaiką gerinančių medžiagų, kurios jus atgaivins, teigia K. Ansel. Kas galėtų ginčytis?