Dieta orgazmui

Kaip bebūtų keista, bet tai, ką mes valgome, turi įtakos ir mūsų seksualiniam gyvenimui, kadangi maistas veikia ir mūsų organizmo hormoninę sistemą, energetnį lygį bei atsparumą stresui. Egzistuoja tam tikri produktai, kurie padės jums pasiekti ... orgazmą.

Medus

Medus skatina hormono estrogeno išsiskyrimą. Kai kurie mokslininkai teigia, kad jis sukelia ir testosterono lygį kraujyje, nuo kurio priklauso lytinis potraukis bei orgazmas, tiek moterims, tiek ir vyrams.

Augalinis aliejus

Augaliniai riebalai, kurie slypi vaisiuose, sėklose ir riešutuose, turi riebias augalines rūgštis, iš kurių mūsų organizmas gamina cholesteriną – visų lytinių hormonų pagrindą. Cholesterino trūkumas kenkia seksualiniam aktyvumui ir netgi slopina seksualinį potraukį ir interesą. Prieš perkant tokio pobūdžio aliejų, žiūrėkite, kad sudėtyje būtų vitaminas E, kuris palaiko hormoninį balansą.

Avižiniai dribsniai

Jų pagalba galima išlaikyti hormono testosterono lygį kraujyje. Tam, kad jūsų libido būtų aukštesnis, reikia suvalgyti lėkštę avižinių dribsnių ir išgerti tris stiklines avižų nuoviro (galima gerti ir šiltą, ir šaltą) kelis kartus per savaitę.

Austrės

Jos laikomos klasikiniu afrodiziaku. Iš tikrųjų visi jūriniai produktai prisotinti mineralinių medžiagų, kurie turi įtaks lytiniams hormonams. Be to, jūrines mineralines medžiagas mūsų organizmas geriausiai toleruoja ir priima, kadangi jose gausu įvairių druskų.

Dumbliai

Tarp jūros produktų jie daugiausiai turi jodo, kuris skatina geležies pasisavinimą – o tai yra svarbu moteriškam libido. Tiesa, kad pajusti teigiamą poveikį, reikia reguliariai vartoti maistą su dumbliais mėnesį laiko.

Šokoladas

Jis gamina hormonus, kurie stimuliuoja nervinius impulsus, taip pat suteikia pasitenkinimo jausmą ir pakelia nuotaiką.

Kiaušiniai

Juose yra labai daug grupės B vitaminų, ypatingai B6 ir B5, kurie padeda subalansuoti hormoninį lygį ir palaikyti organizmo energetiką. Kiti vitamino B6 šaltiniai yra špinatai, alaus mielės, morkos, kriaušės, saulėgrąžų sėklos, žuvis, bulvės, pienas ir švieži vaisiai.

Raudona mėsa, tamsi paukštienos mėsa, rudi ryžiai, žalios spalvos vaisiai

Šie išvardinti produktai yra cink šaltiniai, kuris mažina hormono prolaktino kiekį organizme. Jei šio hormono yra per daug – tai skatina atsirasti lytines difunkcijas.

Šaltinis | Dietinis gydymas bendrojoje praktikoje | Gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė