Gero miego taisyklės

Patarkite, kaip padėti sau užmigti. Jau kurį klaiką atsigulusi be miego prasivartau kelias valandas. Nepadeda nei skaičiavimas, nei valerijonas.
Lina


Greitai užmigsite bei saldžiai miegosite, jei:

- Netinginiausite dienomis, netysosite visą dieną lovoje. Dienas leiskite aktyviai, kad vakare jūsų kūnas pats prašytųsi miego. Kai būsite šiek tiek pavargę, problemų dėl miego nekils.

- Nesportuosite ir nesimankštinsite prieš miegą, priešingu atveju, jūsų kūnas bus pasirengęs ne miegoti, o imtis aktyvios veiklos.

- Prieš miegą negersite kavos, alkoholinių ir energetinių gėrimų. Rūkaliai irgi neturėtų prieš miegą traukti dūmo, nes nikotinas taip pat yra stimuliatorius.

- Gero miego paslaptis - patogios pagalvės, čiužinys ir šviesių spalvų vienspalvė patalynė.

- Prieš miegą išvėdinsite miegamąjį. Gryname ore užmigsite lengviau, miegosite geriau.

- Lengviau, greičiau ir ramiau užmigti padeda karšta vonia, rami muzika, žolelių arbata ir kvėpavimo pratimai.

- Paskutinis jūsų prarytas kąsnis bus dvi valandos prieš miegą. Prisivalgius užmigti pasidaro daug sunkiau.

- Išgersite šilto pieno su medumi. Jis nuramins nervus ir paruoš kūną miegui.

- Kartais negalime užmigti dėl to, kad nervinamės dėl rytojaus darbų arba praėjusios dienos nesėkmių. Kad jokios mintys netrukdytų miegoti, geriausia jas užrašyti ant lapo ar į sąsiuvinį ir padėti. Perkeltos į lapą mintys jūsų nebekankins.