GEROS SAVIJAUTOS GIDAS, kad PAVASARIS mus pakylėtų bent centimetru aukščiau žemės

Pavasariški orai džiugina vis dažniau, todėl ir noras būti lauke, mėgautis šylančiu oru yra kur kas didesnis. Kartu su ateinančiu pavasariu spinduliuokime šilumą, energiją, būkime pozityvūs! Pateikiame keletą paprastų patarimų, kurie padės pasirūpinti savimi ir džiaugtis gera savijauta kasdien!

 

Stiprinkime organizmą

Šaltuoju metų laiku vertingų mūsų organizmui medžiagų gauname mažiau. „Eurovaistinės“ vaistininkė Sandra Lisauskienė pataria, kad norėdami jaustis sveikesni, turime nepamiršti organizmo aprūpinti vitaminais ir mineralinėmis medžiagomis, kurių dabar mums labiausiai ir trūksta:

 

  • Vitaminas C yra puikiausias pagalbininkas nuo peršalimo, gerina širdies veiklą, mažina cholesterolio kiekį kraujyje.
  • Vitaminas B1 palaiko nervų sistemos veiklą. Jo gausite valgydami kiaulieną, jautieną, įvairius grūdus, riešutus.
  • Vitaminas D apsaugo nuo infarkto. Mažas vitamino D kiekis sąlygoja padidėjusį kraujo spaudimą, kraujagyslių užkalkėjimą. Todėl žmonėms, sergantiems širdies ir kraujagyslių ligomis, būtina pasirūpinti, kad vitamino D kiekis būtų pakankamas.
  • Gerkite kuo daugiau skysčių, kad po žiemos atsigautų ir oda.

 

Daugiau judėkime

Kada, jei ne pavasarį, tinkamiausias metas pasikrauti energijos ir teigiamų emocijų? „Užteks ir reguliarios, lengvos mankštos, atsisakius lifto laiptais užlipti aukštyn ir žemyn ar ramaus ir lėto pasivaikščiojimo. Svarbiausia, kad daugiau judant sumažėja rizika susirgti įvairiomis ligomis (insultu, kai kuriomis vėžinėmis ligomis, medžiagų apykaitos sutrikimais)“, - sako vaistininkė S. Lisauskienė. Be to, aktyvus gyvenimo būdas užtikrina ir gerą miego kokybę, tad jei skundžiatės nemiga, pradėkite reguliariai sportuoti ar tiesiog daugiau judėti.

 

Juokimės ir mažinkime stresą!

Juoko galia – didžiulė. Tyrimais įrodyta, kad juokas stiprina sveikatą, tad pradėkime daugiau šypsotis ir juoktis, juk tai veikia ne tik mus pačius, bet ir aplinkinius. Juokdamiesi žmonės atsipalaiduoja, nuveja neigiamas mintis, depresijos požymiai smarkiai sumažėja, net skausmo taip nejaučiame.

Pamirškime stresą! „Stresas daro didelę žalą širdies ir kraujagyslių sistemai, todėl labai svarbu stresą kontroliuoti. Gali padėti bendravimas su maloniais žmonėmis, atsipalaidavimo pertraukėlės, muzika, hobis, vandens procedūros, mankšta, mėgstamas sportas”, - pataria „Eurovaistinės“ vaistininkė.

Tad linkime pavasariui įsibėgėjant judėti laimės ir gerų emocijų link!