Nevalgyk po šešių vakaro! Tokį patarimą turbūt girdėjo ne viena moteris, susirūpinusi padidėjusiu svoriu. Tačiau kada gi valgyti?

Juk dauguma žmonių iš darbo grįžta būtent jau po šešių ir būtent tuo laiku valgyti norisi labiausiai.
Ir žodis valgyti čia skamba labai švelniai, kartais norisi tiesiog ėsti...
Pasirodo, valgyti po šešių valandų vakaro nepakenkiant figūrai galima. Aišku, jei vakarienei sukirsite keptų bulvių su šonine ar pusės kilogramo sausainių su riebiu kremu - po tokios vakarienės ir miegosite neramiai, ir svoris augs. Tačiau yra produktų, kuriuos tikrai galite valgyti ir vakare.

Dešrelės
Geriausiai tinka vištienos. Idealu - virtos. Jokiu būdu ne riebios keptos ar rūkytos. Ir aišku, pakaks dviejų.

Virtos daržovės
Morka ir burokėlis. Išvirkite šias daržoves kartu. Išvirtas pjaustykite kubeliais, tarkuokite, maišykite su obuoliu. Pagardinkite alyvuogių aliejumi. O štai virtų bulvių vakarais geriau atsisakykite.

Baklažanų “ikrai”
Valgyti tokį patiekalą galima kiek lenda. Tik viena sąlyga - jokios duonos ar batono, net skrudinto. Beje, “ikrų” galima pasigaminti ir iš cukinijų. Reikės: 3 cukinijų, 2 svogūnų, 2 morkų, 50 g aliejaus, šaukšto pomidorų pastos, 2 šaukštelių majonezo, cukraus, druskos, maltų juodųjų pipirų pagal skonį.
Morkas su svogūnais reikia pakepinti aliejuje, įdėte pomidorų pastos. Cukinijas nulupti, supjaustyti kubeliais. Į puodą dedame pakeptas morkas su svogūnais, cukinijas, prieskonius ir užverdame, kai užvirs, mažiname ugnį iki minimumo ir troškiname, kol pasidarys vientisa masė. Po to reikia įdėti majonezo, išmaišyti ir išjungus ugnį palaikyti, kol atvės. Po to gautą masę reikia pertrinti smulkintuvu.

Grybai
Nedidelėmis porcijomis, geriausiai su daržovėmis, bet be bulvių. Tiesa, konservuotų grybų vakare geriau nevalgyti - bus per sunku kepenims.

Konservuoti kukurūzai
Juos galite valgyti tiesiog iš indelio, tiesa, persistengti irgi nereikėtų - kelių šaukštų visiškai pakaks. Kukurūzus taip pat galima pakepinti aliejuje.

Kefyras, neriebus jogurtas
Išmėginkite jį tiesiog šiandien, jei vėlai vakare užsinorėsite valgyti. Jei pilvas ims burgzti iš alkio, išgerkite stiklinę arba dvi kefyro. Tiesa, geriau ne itin šalto. Aklį jis tikrai numalšins.

Sušiai
Tik būtinai švieži. Galite pamėginti šio japoniško patiekalo pasigaminti ir namuose. Toks maistas nekaloringas, suteikia energijos, todėl ypač tinka norintiesiems pakoreguoti kūno linijas, taip pat saugo nuo kai kurių negalavimų.

Lietuvos sveikata