Kaip apgauti alkį? 9 gudrybės

Artėja šventinių renginių sezonas. Pats laikas susirūpinti savo figūra, jei norime jaustis gerai, atrodyti puikiai ir šauniai pasilinksminti.

Ką daryti, jei alkio jausmas būna toks stiprus, kad pamirštame savo pasižadėjimus rūpintis figūra? 


Nenusiminkite – mūsų alkio malšinimo metodai jums padės!

  • 1.Svarbiausia taisyklė, kurią reikia įsisąmoninti: nebadauti! Prieš pagrindinį valgymą geriau būtų truputį užkąsti, tada išvengsite stipraus alkio, kuris skatina nesaikingai prisivalgyti per pietus ar vakarienę. Juk visi žino: kuo stipresnis apetitas, tuo daugiau suvalgome prisėdę prie stalo. O pasekmės gali būti liūdnos. Todėl geriau suvalgykite vieną kitą nekaloringą kąsnelį tarp pagrindinių valgymų, kad nekiltų pagunda per pietus ar vakarienę kietai prikimšti skrandžio.
  • 2.Dar viena gudrybė, kaip apgauti stiprų alkį– suvalgyti prieš pagrindinį valgį porą šokolado gabalėlių, obuolį, morką arba išgerti stiklinę pomidorų sulčių.
  • 3.Porai valandų nuslopinti alkio jausmą jums padės karšta arbata su citrinos griežinėliu ir puse šaukštelio medaus.
  • 4.Mėtų ir melisų nuoviras – dar vienas patikrintas būdas, kaip numaldyti apetitą. Išskalaukite burną šių prieskoninių žalumynų nuoviru ir alkis atstos nuo jūsų kuriam laikui.
  • 5.Gana neįprastas ir originalus metodas – pakeisti indus, iš kurių valgote. Mokslininkai nustatė, kad mėlynos spalvos lėkštės sumažina apetitą, o oranžinė, raudona ir geltona spalva veikia priešingai.
  • 6.Jei alkio jausmas neduoda ramybės, tai pabandykite išsimaudyti karštoje vonioje. Maudynės padės jums atsipalaiduoti ir nuslopins alkį, ypač jeigu jis susijęs su stresu.
  • 7.Neigiamą poveikį liesėjimo procese gali suvaidinti ir visų mėgstamas gėrimas – kava. Ji pagerina apetitą, todėl visiems suliesėti norintiems kavos mėgėjams patartina apsiriboti dviem puodeliais per dieną.
  • 8.Apetitą skatina ir įvairūs prieskoniai. Geriausia išeitis bus sumažinti druskos ir prieskonių kiekį patiekaluose.
  • 9.Jei alkio jausmas užklupo vėlų vakarą, geriau nevalgykite, o anksčiau atsigulkite miegoti. Tokiu būdu nušausite du zuikius – gerai išsimiegosite ir išvengsite papildomų liemens apimties centimetrų.

Šaltinis | Dietinis gydymas bendrojoje praktikoje | Gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė