+8
-0
+8
Kaip sėkmingai įvykdyti Naujųjų metų pažadą – sportuoti? 5 trenerės patarimai.+VIDEO

Nuo pirmadienio, nuo rugsėjo pradžios, nuo sausio 1 dienos... Pradėsiu pradėsiu pradėsiu. Dažna moteris sau tą kartoja ir vis atranda naujų priežasčių pažado neįvykdyti. Atsiranda svarbesni reikalai, darbai, šeimos rūpesčiai. Reikalai svarbesni už save pačią, savo sveikatą, energingą ir gražesnę save.

Sausio pirmoji diena ar naujų metų pradžia, tikriausiai, yra tas laikas, kuomet žmonės sau pasižada daugiausiai. Įdomu, kiek pažadų yra išpildoma? O kas mus skatina eiti savojo tikslo link, nepasiduoti ir daryti tai, ko iš tikrųjų norime?Bet kodėl kartais pritrūksta vieno žingsnio finišo link?

Taigi, kaip sėkmingai įvykdyti Naujųjų metų pažada sportuoti?

Pirma, reikia turėti aiškų tikslą, ko mes sieksime: sulieknėti, priaugti raumeninės masės, išlaikyti gerą formą, o gal tiesiog susirasti bendraminčių sporto klube ir laikytis sveiko gyvenimo principų drauge? Tikslą būtina užsirašyti į savo darbo knygą ar ant lapo matomoje vietoje. Jei norime numesti keletą kilogramų, galime netgi įsiklijuoti mums patrauklią moters figūrą iš žurnalo viršelio. Svarbu viską matyti vizualiai kiekvieną dieną, kad pasąmonė kaskart gautų signalą apie jūsų troškimus.

Antra, susirasti patinkantį sporto klubą, be abejo, nuspirkti abonementą, pasikonsultuoti su treneriu, jei esate naujokas sporto salėje ir pirmyn! Tik šalia esantis profesionalas jums padės eiti tikslo link motyvuodamas ir patardamas.

Trečia, būti artimų ir palaikančių žmonių apsuptyje, atėjus šventėms, gimtadieniams ar tiesiog savaitgaliui, neleistų jums išklysti iš teisingo kelio. Tai svarbu dėl to, kad tokiomis dienomis labiausiai pristinga motyvacijos. „Vienas lauke ne karys“, taigi, eiti sveiku gyvenimo keliu vienam taip pat nėra lengva, ypač jei mėgstate save karts nuo karto apgauti ir nuklysti. Sveikai gyvenantis, sportuojantis draugas visada palaikys, kai bus sunku!

Ketvirta, pati stipriausia motyvacija po 1-2mėn. būsite Jūs! Matomi rezultatai neleis nuleisti rankų, bet dar labiau siekti savojo tikslo atrodyti bei jaustis kitaip. Augantis entuziazmas, šypsena veide po treniruotės, neblėstanti energija tinkamai maitinantis tikrai užkrės artimus žmones, kas dar labiau kiekvieną jūsų skatins gyventi teisingai pasirinktą gyvenimo būdą.

Penkta, jei jaučiatės atsakingi už savo gyvenimą, tuomet kiekvieno jūsų teisingi pasirinkimai, duoti stiprūs pažadai sau, privalo būti įgyvendinti. Jūs turite to NORĖTI pats, tikslai negali būti primesti niekieno kito iš šono. Kiekvieną tikslą turite išgyventi stipriai. Svarbu įsivaizduoti akimirką, kai tikslą pasiekiate ir kiekvieną dieną eiti mažais žingsneliais to link.

Banali frazė „Sportas – sveikata“ tikrai atitinka realybę. Netikite? Pabandykit ir pamatysit!

VIDEO pratimų dailioms kojoms ir sėdmenims ieškokite Facebook socialinio tinklo paskyroje pasveik.lt:

https://www.facebook.com/339096081110/videos/10154318623041111/?theater

Autorius: E.Burinskaitė

2012m., 2014m. Lietuvos kultūrizmo ir fitneso čempionatų, bikini kategorijos finalininkė.
2014m. įgijo sporto trenerės licenziją, sėkmingai dalinasi teorinėmis sporto ir mitybos žiniomis bei veda grupines treniruotes moterims.
Erika 3,5 metų užsiima fitnesu ir propaguoja sveiką gyvenseną, bei stengiasi užkrėsti kuo daugiau žmonių aktyviu gyvenimo būdu.