Kalorijas galima deginti ne tik sporto klubuose

Nemažai kalorijų galime sudeginti ir kasdieninėje veikloje ar dirbdamos paprasčiausius buities darbus.

Namų tvarkymas sudegina apie 380 kalorijų

Kas mėgsta tvarką ir švarą turi puikų būdą padedantį lieknėti. Paprastai tvarkytis imamės šeštadienį ar sekmadienį. Ši veikla gali užtrukti visą dieną: dulkių valymas, siurbimas, kambarių tvarkymas, indų plovimas, drabužių skalbimas, lyginimas ir t.t.

Tačiau visą namų ruošos treniruotę galima suintensyvinti ir reikalingus darbus nudirbti per 1,5 – 2 valandas, be pertraukų. Tuomet rezultatai bus labiau džiuginantys: ir namai tvarkingi, ir laiko laisvalaikiui lieka, ir figūrai naudinga. Pvz., jei 10 minučių valysite langus, sudeginsite 44 kalorijas, jei tiek pat laiko plausite grindis, sudeginsite 71 kaloriją, jei skalbsite rankomis, neteksite 43 kalorijų, o kilimo valymas sudegins 35 kalorijas.

Stenkitės visus namų ruošos darbus daryti greičiai ir energingiau nei paprastai, o juos pabaigę pasijusite kaip po apsilankymo sporto klube.

Apsilankymas parduotuvėse sudegina apie 320 kalorijų

Daugelis moterų mėgsta pasilepinti ar nuraminti save pirkiniais. Vaikščiojimas po parduotuves ne tik ramina nervus, bet ir mankština raumenis. Juk bėgiojimas iš vienos parduotuvės į kitą, drabužių matavimasis sudegina ne ką mažiau kalorijų nei sportiniai fiziniai pratimai. Kartais kiaurą dieną prasimalame po parduotuves, bet taip ir nerandame sau tinkančio pirkinio. Tačiau bent jau pajudėjom, o tai sveika.

Šokiai per pobūvį sudegina apie 600 kalorijų

Turbūt neretai tenka sudalyvauti įvairiuose pobūviuose ar vakarėliuose: giminės baliai, draugų gimtadieniai, kalendorinės ar šeimos šventės ir pan. Tik sėdėti ir valgyti yra labai nuobodu. Todėl pobūviams rinkitės vietas kur galima smagiai pašokti. Tai ne tik malonumas, bet ir didelė nauda. Šokiai sudegina labai daug kalorijų (ypač pakilus nuo vaišių stalo). Valanda smagaus ir energingo šokio sudegins 600 kalorijų. Net jei energingai šoksite tik 10 minučių, sudeginsite 67 kalorijas, jei šoksite lengvai, tuomet neteksite 54 kalorijų.

Nesinaudokite automobiliu – sudeginsite nemažai kalorijų

Nevažinėjančioms automobiliu tenka nemažai pasivaikščioti ar net pabėgioti. O tai padeda išsaugoti gražią figūrą. Juo labiau, kad atšilus orams visai malonu pasivaikščioti lauke. O juk per dieną tenka nemažai subėgioti: į darbą, papietauti, nuvesti vaikus į darželį ar nubėgti su drauge į kavinę kavos. Jei 10 minučių lėtai vaikščiosite, neteksite 53 kalorijų. Be to, lėtas pasivaikščiojimas ramina ir atpalaiduoja. Greitas ir energingas vaikščiojimas 0,5 val. sudegins 240 kalorijų.