Maistas gražiems plaukams

Jei valgysite tam tikrus produktus, jūsų galvos oda ir plaukai bus sveiki. Štai kuo reikia maitintis, jei norite gražių ir vešlių plaukų.

Žuvis, kiaušiniai ir pupelės

Plaukai yra sudaryti pirmiausia iš baltymų, todėl svarbu valgyti daug baltymų, jei norite išsaugoti sveikus plaukus. Vis dėlto po kepsnį kasdien – ne pati geriausia išeitis. Riebus maistas sukels testosterono lygio padidėjimą, kuris siejamas su plaukų praradimu – taigi kepsniai nerekomenduojami saugantiems plaukus, rašo „AskMen“.

Rinkitės liesesnius baltymus – žuvį (kuri pasižymi gausybe naudingų savybių, ne tik plaukams), vištieną, veršienos kepenėles, mieles, neriebų sūrį, kiaušinius, migdolus, pupeles, jogurtą. Sojos pienas ir tofu – taip pat geras pasirinkimas, nes juose daug baltymų ir mažai blogųjų riebalų.

Razinos

Geležis vaidina svarbų vaidmenį hemoglobino gamyboje. Hemoglobinas atsakingas už deguonies paskirstymą į kūno organus ir audinius. Kai hemoglobino lygis geras, deguonis paskirstoma tinkamai. Tai reiškia, kad į jūsų galvos odą patenka pakankamai kraujo, kuris stimuliuoja ir skatina plaukų augimą. Todėl reikia valgyti daugiau geležies turinčių produktų.

Tai nereiškia, kad nuolat reikia valgyti kepenėles, bet jei norėsite kažko saldaus, atminkite, kad džiovintuose vaisiuose (kaip kad razinose) ir vyšnių sultyse apstu geležies.

Kiaušiniai; datulės; tamsiai žalios lapinės daržovės, pavyzdžiui, lapiniai kopūstai; nesmulkintų grūdų dribsniai – visuose juose gausu hemoglobino. Vitaminas C pagerina geležies pasisavinimą, taigi jūsų meniu taip pat turėtų būti apelsinų, braškių ir citrinų.

Pupų daigai

Kvarcas – ne visai tas žodis, kuris paprastai būtų siejamas su maistu. Tačiau jei norite paskatinti plaukų augimą ir apsisaugoti nuo jų slinkimo, kvarco turi būti jūsų valgiaraštyje. Kvarcas padeda organizmui pasisavinti vitaminus ir mineralus; jei jo nevartojate, vitaminai gali būti ne tokie veiksmingi.

Kvarco gali būti randama pupų daiguose, agurkų žievėje, raudonose ir žaliose paprikose, bulvėse. Atminkite, jei valgote šiuos produktus žalius, gaunate daugiau maistinės vertės.

Jūros gėrybės

Daug vyrų, kenčiančių nuo plaukų netekimo, vartoja nepakankamai cinko. Cinkas vaidina esminį vaidmenį daugelyje kūno funkcijų, nuo ląstelių reprodukcijos iki hormonų balanso, ir visos šios funkcijos veikia plaukų augimą. Ir svarbiausia, cinkas veikia plaukų folikulų liaukas. Papildykite savo mitybą produktais, kuriuose gausu cinko: raudona mėsa, paukštiena, krevetėmis, midijomis, riešutais, austrėmis. Tačiau jei padauginsite cinko, plaukai taip pat gali imti slinkti, taigi geriausia valgyti cinko turintį maistą, o ne papildomai dar vartoti papildų.

Bulvės

Greitas maistas – visuomet pagunda, bet riebūs produktai – didžiausias plaukų priešas. Jei jau labai norisi suvožtinio ir keptų bulvyčių, geriausia pačiam pasipjaustyti ir pasikepti šiek tiek bulvių (neskustų). Taip pat apribokite itin šaltų, aštrių ar saldžių produktų vartojimą. Jie gali apkrauti jūsų organizmą, ir kai jūsų kūnas kovos su nesveikais produktais, jis negalės funkcionuoti visu pajėgumu.