Masažas. Kaip pasirinkti tinkamą. III dalis: Atpalaiduojantys, raminantys masažai

Kai pavargstame nuo beprotiško gyvenimo tempo, nuolatinio streso ir nesibaigiančių problemų, kenčiame ne tik mes patys, bet ir visi aplinkiniai. Tampame irzlūs, išsiblaškę, nedarbingi. Susigrąžinti gerą nuotaiką ir darbingumą galime atpalaiduojančių, raminančių masažų pagalba. Jų metu ilsisi kūnas, o galvoje tinkamai surikiuojame mintis, susigrąžiname pasitikėjimą savo jėgomis ir niekams iššvaistytą energiją. Atpalaiduojančių, raminančių masažų tipui priklauso karštų akmenų terapija, raminanti refleksologija, švediškas masažas ir masažas kėdėje.

Karštų akmenų masažas dar vadinamas termoterapija. Jūsų kūnas pakaitom masažuojamas karštais ir šaltais bazalto akmenimis, taip pašalinant toksinus iš organizmo. Jums gulint ant karštų akmenų po visą jūsų kūną lėtais judesiais stumdomi karšti ir šalti aliejuoti akmenys, reikiamuose taškuose paspaudžiant stipriau. Masažo metu pasineriate į įvairių pojūčių vandenyną ir pamirštate visas mintis. Tiesiog mėgaujatės maloniomis akimirkomis ir jaučiate kaip pamažu gerėja jūsų emocinė būklė ir kūnas prisipildo naujos energijos. Šis masažas nerekomenduojamas diabetikams, žmonėms, kurie turi problemų su širdimi ir kurių silpna imuninė sistema.

Refleksologija buvo plačiai naudojama senovės Kinijos ir Egipto civilizacijose. Ji dar buvo vadinama zonine terapija. Žmogaus pėdos buvo suvokiamos kaip mažasis kūno žemėlapis. Refleksologijos metu yra masažuojami jūsų pėdų taškai atsakingi už skirtingų kūno organų veiklą. Taip gerinama viso organizmo veikla, stimuliuojama kraujotaka, pašalinamas stresas, gydoma nemiga. Venkite šio masažo jei turite venų uždegimą, patemptas sausgysles ar žaizdelių ant pėdų.

Švediškas masažas susideda iš labai įvairių technikų ir trunka apie 30 minučių. Šio laiko pilnai pakanka, kad po masažo pasijustumėte 100 kartų geriau, nei prieš jį. Jis puikiai tinka labai užimtiems žmonėms, kurių kiekviena diena pilna stresinių situacijų. Masažo trukmė jums suteikia galimybę procedūrą atlikti netgi per pietų pertrauką. Jo metu jūsų kūnas įtrinamas rankose sušildytu aliejumi ir išmasažuojamas įvairiais būdais - nuo sukamųjų, spaudžiamųjų judesių iki kutenimo. Šio masažo dėka kiekviena jūsų kūno dalelė geriau aprūpinama deguonimi, pašalinami toksinai, pakyla tonusas. Venkite šio masažo jei sergate gelta, venų uždegimu ar turite išsiplėtusias venas. Švediškas masažas taip pat nerekomenduojamas nėščiosioms.

Masažas kėdėje ko gero yra vienas iš trumpiausiai trunkančių masažų. Jus pasodina į ergonomišką kėdę ir masažuoja nugarą, pečius, rankas ir netgi galvą. Per 15 minučių šis masažas sugrąžina jums jėgas ir gerą nuotaiką. Jis idialiai tinka tiems, kurie dar nė karto nepatyrė tokio pobūdžio procedūrų ir tiems, kurie niekada neturi laiko sau. Masažas kėdėje nerekomenduojamas nėščiosioms ir žmonėms, kurie turi raumenų uždegimą.


Laukite tęsinio