Miegok daugiau – sverk mažiau

Ar žinojai, kad gilus nakties miegas ne tik padeda pailsėti ir pasisemti energijos, bet ir pagreitina tavo organizme riebalų deginimo procesus? Tuo įsitikinusi Holivudo žvaigždžių trenerė Christine Fee.

• Miegas suteikia grožio ir laimės. Mažai miego, daug kofeino ir cukraus – tai laikoma šiuolaikinio gyvenimo būdo standartu. To rezultatas – augantis nerimas, neprognozuojama nuotaikų kaita, stresas, suprastėjęs seksualinis gyvenimas, grožio problemos ir, žinoma, prastesnė gyvenimo kokybė. Nors iš tikrųjų nestinga įrodymų, kad žmonės jaučiasi laimingesni ne tada, kai jie turi daugiau pajamų, o tada, kai pakankamai išsimiega. Šis dėsnis galioja net ir ekonominio sunkmečio laikotarpiu.

• Kai miego trūksta... Miego trūkumas sukuria hormonų pakitimus organizme, kurie savo ruožtu daro įtaką medžiagų apykaitos procesams. Miego stygius padidina alkio jausmą, trukdo tinkamu laiku pajusti sotumą. Be to, režimas, kai miegui skiriama pernelyg mažai laiko, skatina dažniau užkandžiauti saldumynais, sūriais ir krakmolingais patiekalais.

• Riebalai dega miegant. Miegas didina organizmo pajėgumą deginti riebalus, Miego metu organizmas efektyviau perdirba angliavandenius, jie naudojami kaip energijos šaltinis. Miego stygius šį procesą nutraukia, tad angliavandeniai panaudojami riebalų atsargoms kaupti.

• Mankšta ir miegas – tavo sąjungininkai. Norintiesiems mesti svorio dažnai patariama sportuoti ir mankštintis tam, kad pagerėtų miego kokybė. Bet kokia fizinė veikla – tiek Pilateso mankšta, tiek šokis, aerobika ar jėgos treniruotė, išties teigiamai veikia miego kokybę. O dauguma gražia išvaizda besididžiuoti galinčių žmonių prisipažįsta turintys vieną bendrą įprotį: ilgai miegoti.

Christine Fee teigimu jei prie subalansuotos mitybos ir ne pernelyg įtempto treniruočių režimo pridėtum dar ir pakankamą kiekį miego valandų – svorio atsikratyti pavyktų kur kas greičiau, o išvaizdos pokyčius teigiama linkme pamatytum visai netrukus.