Nesunku būti lieknoms

Daugelis žmonių nė nepajunta, kaip pasidaro apkūnūs. Kaltinti galime daugelį dalykų, tokių kaip ligos, stresai, hormonai, tačiau dažniausiai kaltas būna neteisingas mūsų gyvenimo būdas. Jei "kišite" į save viską, kas papuolė valgomo po ranka, niekada nebūsite liekni. Liekni žmones ne tik atrodo sportiškiau ir elegantiškiau, jie paprastai neuždusdami užlipa į šeštąjį ar septintąjį aukštą, po darbo dienos būna pajėgūs ir kupini energijos.

Per didelis svoris dažnai būna pražūtingas sveikatai. Kiekvienas nereikalingas kilogramas svorio apsunkina širdies darbą ir kraujo apytaką. Statistika rodo, kad dėl to sutrumpėja gyvenimas, nes greičiau susidėvi širdis. Tyrimais įrodyta, kad 40 - 50 m. amžiaus žmonių, sveriančių tik 5 kg. daugiau nei normaliai reikia, mirtingumas esti 8 % didesnis. Geriausias lieknumo perspektyvas turi tie žmones, kurių svoris iki 35 m. amžiaus išsilaiko normalus arba padidėja ne daugiau kaip 5 %, o po 35 m. amžiaus būna 5 - 7% mažesnis, negu normalus. Svorį sumažinti nelengva. Riebalai kūne susikaupia ne staiga, todėl iš karto ir neišnyksta. Padeda ryžtas, sportas, ir gyvenimo būdo keitimas. Badavimas nėra geras būdas lieknėti. Geriausia išeitis - racionali mityba, mažai kalorijų turinčiu maistu. Organizmas kasdien turi gauti pakankamai baltymų, vaisių ir daržovių, ir mažiau riebalų bei angliavandenių.

Pateiksime Jums keletą patarimų, kaip tapti lieknesniais.


Lengva mankšta ir sportas kasdien, padeda sumažinti svorį.

Norėdami būti liekni, maistą gaminkite garuose, arba kepkite orkaitėje, virkite.

Sumažinkite druskos kiekį. Geriau ją pakeiskite petražolėmis, čili pipirais, kuminu, kmynais, svogūnais, krapais.

Pasistenkite prieš valgant, gražiai pasiserviruoti stalą. Vien nuo gražaus maisto vaizdo sumažėja apetitas.

Gerai kramtykite maistą. Kiekvieną kasnį mažiausiai 32 kartus.

Pamirškite cukrų. Jei negalite be jo gyventi, keiskite šaukšteliu medaus.

Atsisakykite alkoholio. Švenčių metu galite pasimėgauti taure raudonojo vyno. Jis sveikas širdžiai.

"Nesuvalgykite" streso. Kai jums liūdna, maistą pakeiskite grynu oru, žaidimais, tapyba. Tiks net namų ruoša.

Būkite gražios!