Neprofesionalus mitybos planas, kraštutinės priemonės, badavimas gali sutrikdyti sveikatą ar dar labiau pakenkti išvaizdai.
Dažniausiai tykantys pavojai yra:

depresija/4455">Depresija ir nerimas
Nesubalansuota ar labai mažo kaloringumo dieta gali paveikti jūsų sugebėjimą mąstyti, susikaupti, mokytis, dirbti. Tyrimais įrodyta, kad ilgos netinkamos dietos ar badavimas gali paskatinti tokius psichikos sutrikimus kaip nerimas, depresija, nemiga, dirglumas ir nervingumas.

Silpna imuninė sistema
Organizmas, kuriam trūksta maistingųjų medžiagų yra per silpnas, kad atlaikytų įvairių virusų ir bakterijų atakas. Organizmui be vitaminų, mineralų, skaidulų ir kitų elementų, gali pakenkti net tokie veiksniai kaip užterštas oras, konservantai.

Didesnė insulto rizika
Moksliniais tyrimais nustatyta, kad veganų dietos gali šią riziką padidinti. Tikriausiai įdomu kodėl, juk veganai valgo sveiką, šviežią ne gyvulinės kilmės maistą. Tiesa ta, kad daugelis veganų mitybos mėsos pakaitalų savo sudėtyje turi natrio ir sojos, kas kelia kraujo spaudimą.

Širdies problemos
Dietos, kurios žada itin greitai prarandamus kilogramus negali būti geros organizmui. Dažniausiai, nukritę kilogramai tėra skysčiai, kurie greitai sugrįžta. Greiti ir dideli kūno masės pokyčiai sąlygoja aritmiją (širdies ritmo sutrikimą).

Viduriavimas
Tai vienas dažniausių šalutinių detoksikacinės dietos poveikių. Detoksikacija organizmui yra labai naudinga, retkarčiais išvalyti organizmą patariama visiems. Tačiau, ilgai laikytis detoksikacinių dietų negalima. Jūs ne tik negaunate pakankamai maistingųjų medžiagų, bet ir prarandate jas.

Plaukų slinkimas
Tai dažniausiai pasitaikantis veiksnys, besilaikant netinkamos dietos. Plaukų slinkimas yra pirmas požymis, kad jūsų organizmas išsekęs, trūksta vitaminų ar mineralų. Jei žadate badauti, galite pamiršti apie sveikus ir gražius plaukus.

Raumeninio audinio praradimas
Netinkama dieta ne tik pašalins vertingas medžiagas iš organizmo, bet sunyks ir raumenys. Kai žmogus nustoja maitintis, viskas, ką organizmas kaups “juodai dienai” bus riebalai. Kai sugrįžtama prie įprastos mitybos, viskas kas suvalgoma panaudojama raumenų audiniams atstatyti. Bėda ta, kad anksčiau sukaupti riebalai vis dar egzistuoja ir kiekvieną minutę priaugama vis daugiau svorio.


Lietuvos sveikata

Dietos

Sveiko vaiko maitinimas