Reaktyvinė pieniška dieta

Nedidelis moters pilvukas vyrams atrodo seksualus. Bet ką daryti, jeigu pilvukas didesnis, nei apibrėžiama seksualumo normose? Su šia problema susiduria ne tik gimdžiusios moterys, bet ir merginos, netgi vyrai, kurių tarpe vis dažniau pastebimos atsikišusių pilvų tendencijos. Yra patikrintų šios problemos sprendimo būdų. Tai pieniška dieta.

Laikantis šios dietos, dvi savaites rekomenduojama maitintis tik pieno produktais. Ji netinka žmonėms, netoleruojantiems pieno. Bet jie gali pabandyti pieną pakeisti kefyru, kildintu pienu ar kitais rūgštaus pieno produktais. Kefyras vietoj vakarienės puikiai sutraukia skrandį, sumažina veninius patinimus. Kadangi tai vis dėlto dieta, negalima jos laikytis ilgiau nei dvi savaites. Reikia daryti mėnesio ar dviejų pertrauką.

Pageidautina, kad nors pirmosiomis dietos dienomis turėtumėte galimybę pagulėti, pasiilsėti. Jeigu neatostogaujate, dietos geriausia pradėti laikytis ketvirtadienį: artėjant savaitgaliui jūs galėsite ir jau užsinorėsite pagulėti, pasiilsėti.

Reikia dažnai maudytis vonioje, nes vonios sumažina stresą, kylantį dėl nuolatinio alkio, o vanduo nuo odos nuplauna šlakus, kurie aktyviai skiriasi iš organizmo. Siekdama tų pačių tikslų, taip pat galite pasidaryti klizmą. Be to, laikantis bet kokios dietos, ypač baltymų dietos, pirmiausiai kyla problemų dėl tuštinimosi.

Pieniškos dietos meniu yra visiškai paprastas. Ruošiantis jai nereikia švaistyti laiko ir jėgų. Prieš bet kokį valgį reikia išgerti 200ml gazuoto vandens.

Pusryčiai: 1 indelis grietinėlės jogurto (2 – 3% riebumo)
1 keptas obuolys – 100g – 50kcal (vietoj obuolio galima suvalgyti bananą, abrikosą, meliono, nesaldžią kriaušę)
Arbata su medumi (50g)

Pietūs: manų košė – 100g
Neriebi varškė – 200g
Lieso pieno butelis
Pieniškų ledų

Vakarienė: virtas kiaušinis – 1 vienetas
Sumuštinis su batonu – 50g
Salotos (agurkai, pomidorai) – 100g
Varškės sklindžiai – 100g
Parduotuvėje pirktas kildintas pienas

Naktipiečiai: vaisiai (obuolys, bananas, abrikosas, melionas, nesaldi kriaušė) – 100 – 150g
Nesaldus jogurtas – 1 indelis (100g)

Šaltinis | Dietinis gydymas bendrojoje praktikoje | Gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė