Smagus kalorijų deginimas

Yra pačių įvairiausių būdų, kaip neliejant prakaito sporto salėje, išlikti lieknoms ir sveikoms. Pripažinkime, kad ne visas moteris žavi treniravimasis sporto klube. Vienoms būna tiesiog sunku prisiversti specialiai vykti į sporto klubą, kitos skundžiasi, kad tai užima pakankamai daug laiko, o rudenio vakarais nevairuojančiai moteriai sudėtingas tampa susisiekimas. Daugelio nežavi ir sporto klubo abonemento kaina, aplinka ir tvyrantis prakaito kvapas. Taigi toms moterims, kurioms lankymasis sporto klube yra svetimas, pateikiame puikių alternatyvų, kurios padės ne tik numesti svorio, bet bus ir labai malonus užsiėmimas.

30 min. važinėjimosi dviračiu (300 kcal.) = 15 min. Rytų kovos menų treniruotės

Pusvalandžio pasivažinėjimas dviračiu parke arba gražiose apylinkėse dovanoja ne tik akiai malonių vaizdų, bet ir gryną orą. Toks pasivažinėjimas teigiamai veikia visą jūsų organizmą: gerėja medžiagų apykaita, širdies veikla, suaktyvėja visa kvėpavimo sistema. Jūs pati galite pasirinkti važiavimo intensyvumą, nes šiuolaikiniai dviračiai turi daug pavarų. Patartina nepersistengti ir pasirinkti distanciją pagal jėgas, prireikus ją ilginti arba trumpinti. Reguliarus važinėjimasis dviračiu mažina streso lygį, depresiją, nerimo būseną ir pagerina jūsų fizinę formą.

30 min. šokimo vidutiniu tempu (175 kcal.) = 30 min. jogos

Ar jums patinka šokti? Jeigu atsakote taip, tai šokis jums puiki išeitis maloniai ir linksmai deginti kalorijas. Svarbiausia tai, kad jeigu jums patinka šokti, tai judėdamos pagal savo mėgstamą muziką, jūs net nejaučiate, kad tai labai geras sportas jūsų kūnui ir atgaiva sielai. O gal jūs žavitės pilvo šokiu? Tai ypatingai geras būdas mesti svorį, kadangi šio šokio metu judinami yra tie raumenys, kurie paprastai ilsisi: pilvo, dubens, liemens, stuburo, kaklo raumenys. Apkūnioms moterims pilvo šokis padeda sulieknėti. Priklausomai nuo šokio intensyvumo, galima sudeginti iki trijų šimtų kalorijų per valandą. Ypač tos, kurios nemėgsta įprastų populiarių sportinių pratimų, gali pasirinkti mankštą šokio forma.

10 min. lipimo laiptais (84 kcal.) = 9 min. pritūpimų

Tikriausiai ne vienai sunku būtų įsivaizduoti dešimties minučių lipimą laiptais. Tačiau gyvenime būna tokių situacijų, kada aplinkybių dėka galėtume pasirinkti šį metodą. Pavyzdžiui, jeigu jūs gyvenate daugiabutyje, tai pakeiskite važiavimo liftu įprotį tiesiog lipimu laiptais. Tai puikus būdas deginti kalorijas. Minutė lipimo laiptais sudegina apie 8 kalorijas. Taigi, kam laukti lifto, jei galite judėti ir sustiprinti raumenis tokiu paprastu būdu?

10 min. maisto gaminimo (80 kcal.) = 8 min. plaukimo

Kol paruošiate vakarienę savo šeimai, jūs taip pat sudeginate nemažai kalorijų. Visi pasiruošimo darbai verčia jus kažkiek judėti. Beje dažnai būna ir taip, kad paruošusios vakarienę moterys jau būna šiek tiek pavargusios ir joms sumažėja apetitas. Prisiuosčiusios kvapų ir ragaudamos maistą, jos pasisotina ir mažiau suvalgo prie vakarienės stalo.

1 val. namų tvarkymosi darbų (286 kcal.) = 30 min. bėgimo

Namų tvarkymosi darbai nėra patys maloniausi. Tačiau pagalvokite apie tai, kiek kalorijų tvarkantis galite sudeginti. Be to, juk ir namai tampa gražesni, švaresni ir jūs lieknesnė bei laimingesnis vyras. Kad tvarkytis nebūtų nuobodu – tegul namie skamba muzika!

30 min. mašinos plovimo (143 kcal.) = 15 min. mankštos irklavimo treniruokliu

Plaudamos mašiną pačios jūs sutaupytumėte pinigų. Jeigu ją plauti padėtų jūsų vaikas, tai sustiprintų jūsų tarpusavio ryšį. Žinoma, šaltasis metų periodas nelabai tinkamas tokiai alternatyvai, bet atšilus orams visada galite pasidarbuoti pačios.

30 min. apsipirkinėjimo + 30 min. nešimo du maišelius pirkinių (150 kcal.) = 25 min. „step“ treniruokliu

Tos valandos, kurias kartais praleidžiame prekybos centruose mūsų kūno linijoms išeina į naudą. Juk dažnai, kai ieškome kokio tinkamo rūbo, mes aplankome daugybę parduotuvių ir skubame į kitas. Matavimosi procesas taip pat degina kalorijas.

O kokį kalorijų deginimo metodą dažniausiai naudojate jūs?