+2
-0
+2
Žarnyno valymo nauda organizmui

Žarnyno valymas įveikia visas ligas?

Kartais nemalonu kalbėtis apie žarnyno veiklos sutrikimus ar dar asmeniškesnius dalykus, tačiau ar žinojai, kad kas trečiam žmogui yra užkietėję viduriai, o kas ketvirtas onkologinis susirgimas - žarnyno, kepenų ir kitų gyvybiškai svarbių organų vėžys? Todėl kompleksinis organizmo išvalymas yra ypač svarbus.

Kodėl būtina valyti organizmą nuo toksinų ir parazitų?

• Ant žarnų sienelių yra gausybė čiulptuvėlių, per kuriuos organizmas pasisavina reikalingas medžiagas. Kai žarnynas „aptunka“ teršalais, jame mažėja temperatūra, sulėtėja fermentų veikla, blogėja medžiagų apykaita.

• Žarnyne yra apie 80 proc. limfoidinio audinio. Kai žarnynas suterštas, silpnėja imuninės sistemos veikla, žmogus dažniau serga.

• Nešvarus žarnynas sunkiau šalina šlakus. Vidaus organai alinami, odą pradeda berti, pabrinksta paakiai.

• Nešvariame žarnyne kaupiasi patogeninė flora. Blogosios bakterijos greitai dauginasi.Ar išplaunant nešvarumus, blogąsias bakterijas išplaunama geroji žarnyno flora? Sąlyginai taip, tačiau švarioje terpėje labai greitai (maždaug per savaitę) geroji mikroflora atsistato.

• Kadangi daugelio ligų sukėlėjai veisiasi ir gyvena žarnyne, dažnai pakanka tik gerai jį išplauti ir tokios ligos kaip alerginės slogos, alerginis dermatitas, bronchitas praeina, taip pat išnyksta lytinių organų grybeliai, artritiniai skausmai ir pan.

• Nuolat užkietėję viduriai, gendančios išmatų sankaupos gali tapti žarnyno vėžio priežastimi. Todėl akivaizdu, jog žarnyno valymas yra efektyvi žarnyno vėžio profilaktika.

• Išvalius žarnyną, akivaizdžiai mažėja antsvoris, nes pagerėja medžiagų apykaita.

• Po valymo oda tampa skaistesne, ypač veidas- nes iš organizmo išvalomi toksinai. Pagrindiniai simptomai, kurie perspėja, kad storasis žarnynas yra užterštas:


• bėrimai, pūlinukai, odos išsausėjimas;

• blogas burnos kvapas;

• silpnumas, galvos skausmai, atminties pablogėjimas;

• antsvoris;

• alerginės reakcijos;

• pilvo skausmas ir pūtimas, vidurių užkietėjimas;

• prostatos uždegimai, potencijos sutrikimai;

• gausios išskyros iš genitalijų.

Kad žarnynas kuo mažiau užsiterštų:

Pirmoji taisyklė: derinkime maistą: angliavandenius ir baltymus reikia valgyti atskirai. Pavyzdžiui bandelė su pienu - netinka!
Bandelė yra angliavandeniai. Pienas-baltymai. Angliavandeniams virškinti reikia lengvos šarminės aplinkos, baltymams-rūgščių. Tad bandelė apvirškinama jau burnoje ir turėtų neužsibūdama skrandyje greitai „išeiti“, tačiau skrandžio rūgštys imasi baltymų, kurie virškinami lėtai ir ilgai, o bandelė tarsi užkonservuojama. Taigi, užuot gardžiai pasisotinę, užteršime organizmą.

Antroji taisyklė: vąlgykime daugiau ląstelienos. Sveikas žarnynas bus pajėgus pats neblogai apsivalyti, jei vartosime pakankamai tinkamų produktų: grūdų, vaisių, daržovių (tik ne bulvių).

Trečioji taisyklė: gerkime daugiau skysčių. Sveikiausia - tyras vanduo prieš valgį. Dažnai mūsų maistas labai koncentruotas. Nors visi tai žinome, tačiau per dieną neišgeriame pakankamai skysčių. Moterys, kurios rūpinasi savo veido oda, išgeria rytais stiklą tyro vandens su šlakeliu citrinos sulčių. Tai sužadina žarnyno peristaltiką, organizmas greitai išsituština.

Ketvirtoji taisyklė: maistą gerai sukramtykite. Skrandis neturi dantų. Deja, žmonės dažnai tai pamiršta. Kai hidrokolonterapijos aparatu plaunamas žarnynas ir matoma, kaip vamzdeliu plaukia teršalai, ko tarp jų tik nepasitaiko: grybukų su galvutėmis ir koteliais, agurkų riekelių, mišrainės žirnelių.

Penktoji taisyklė: valykime organizmą, net jei ir valgome tik sveiką, suderintą maistą. Ne panaceja-bet... Akivaizdu, kad daugiau ar mažiau užterštas būna ir sveikas maistas: daržovės kaupia pesticidus, herbicidus, nitratus, jūros produktuose randama radionuklidų
ir pan. Todėl patartina valyti žarnyną nuo teršalų.

Šeštoji taisyklė: keiskime požiūrį į gyvenimo kokybę. Kūno švara - tai dvasios švara. Kai žarnyno higiena siejama su dvasiniais dalykais, atrodo mažų mažiausiai keista. Tačiau gydytoja Jelena Tučina ir vėl prisimena savo ieškojimų pradžią: „Kai grįžau iš sveikatingumo mokyklos, jaučiausi tokia sveika, tokia laiminga ir lengva. Ėjau gatve ir norėjosi kiekvienam pasakyti ką nors gera.“

Šaltinis | Dietinis gydymas bendrojoje praktikoje | Gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė