Klausimas:

Laba diena, Esu 32 m. vyras, stengiuosi gyventi aktyviai (bėgioti, važinėti dviračiu, plaukioti), bet pastebėjau, kad po fizinio krūvio praėjus 1-2 paroms jaučiu ekstrasistoles. Dažniausiai jos prasideda naktį, atsiranda nerimo jausmas, kartais užsitęsią ilgesnį laiką (iki 6-8 val.) ir praeina tik pavartojus Atenolol (50 gr) preparato. Prieš 1 metus lankiausi pas kardiologą, atliko širdies echoskopiją, kraujo tyrimus, krūvio mėginį, rezultatai labai geri (krūvio toleravimas, atsistatymas). Kraujo spaudimas 140/80, kartais 150/80, tačiau gydytojas informavo, kad medikamentinis gydymas nereikalingas. Vaikystėje turėjau nerimo priepuolių, buvo diagnozuota vegetacinė distonija. Kokia gali būti šių širdies sutrikimų priežastis? Kokius tyrimus reikėtų pasidaryti papildomai? Nes fizinė veikla yra mano laisvalaikis, jos metu aš pailsiu, daug laiko praleidžiu gamtoje, todėl tikrai nenorėčiau jos atsisakyti. Būsiu dėkingas už atsakymą.