+1
-0
+1
3 kg per 3 dienas: šlakų pašalinimas, o ne banalus sulieknėjimas

Trijų dienų iškrovos dieta, kurios gali laikytis net nėščios moterys ir
maitinančios motinos! Periodiškai po audringų išeiginių ir švenčių mums būtina
greitai sulieknėti, pašalinti šlakus ir reabilituotis.

Siūlome trijų dienų iškrovos dietą, kuri padės palaikyti idealų kūno svorį ir
reguliariai iš organizmo pašalinti šlakus. Ši dieta remiasi paros badavimo
praktika, teisingai jos laikantis rezultatai būna stebinantys. Svarbiausia tai,
jog šios paprastos metodikos pagalba galima numesti 3-4kg per 3 dienas,
sumažinti skrandį ir įgyti sveiką raudonį. Ši dieta tinka nėščiosioms ir
maitinančioms motinoms – tai itin svarbu, jei jūs norite kuo greičiau numesti
nereikalingus kilogramus.

Dietos schema: diena įžangai, paros badavimas, diena pabaigai.

1 diena: įžanga į badavimą

Negalima valgyti gyvulinių baltymų (mėsos, paukštienos, žuvies, varškės, jūros
produktų ir kt.) ir gyvulinių riebalų (grietinės, kefyro), geriau atsisakyti
kruopų ir ankštinių – taip jūsų organizmas geriau pasiruoš kitos paros badavimui
ir pradės valytis.

Nekeiskite įprasto dienos režimo ir pusryčiaukite įprastu jums metu. Dieną
pradėkite nuo žolelių (galima žaliosarbatos) arba šviežiai išspaustų sulčių.
Žolelių arbatai labiausiai tinka mairūnas, ramunėlė, čiobrelis, mėta, liepos
arba serbentų lapeliai, dilgėlė, jonažolė. Iš šviežių sulčių stipriausią poveikį
turi morkų, morkų-burokėlių (4:1 arba 5:1), morkų-obuolių (1:1), morkų-moliūgų
(1:1), kopūstų, kopūstų-morkų (1:1) sultys.

Geriausia rimtai valgyti pradėti nuo vidurdienio. Iki vidurdienio organizmas
valosi, todėl reikėtų jam padėti.

Toliau galite valgyti šviežius ar džiovintus vaisius, daržoves (šviežias ar
patroškintas), žalumynus, riešutus, saulėgrąžas, naudokite augalinį aliejų.
Suprantama, nereikia persivalgyti galvojant apie kitos dienos badavimą – taip
nieko neišeis. Dviejų-trijų valgymų per dieną visiškai pakanka. Galima valgyti
vien vaisius (bananai netinka).

Nuo šeštos valandos vakaro nebevalgykite: vėl pradėkite gerti žolelių arba
žaliąją arbatą, šviežias sultis, vandenį.

Išsimaudykite šiltoje vonioje – sušildytas kūnas lengviau atsikrato nešvarumų ir
šlakų.

Kitai dienai pasiruoškite 3-4 litrus švaraus vandens – šaltinio ar tiesiog
virinto.

Paprastai ši diena praeina lengvai, ypač vasarą. Taigi skanaus!

2 diena: badavimas

Šią dieną galima tik gerti ir tik vandenį. Daug ir su malonumu. Per dieną reikia
išgerti 3-4 litrus švaraus vandens. Tam jums reikia išgerti po stiklinę vandens
kas 30-40 minučių. Galima daryti ir taip: paprastai stipriausias alkis užeina
per pietus, kad nesikankintumėte, per valandą laiko galite išgerti maždaug litrą
vandens. Tuomet skrandis maloniai užsipildo ir kuriam laikui pavyksta jį apgauti.
Svarbu skrandžio nepertempti, todėl iš karto neišgerkite daugiau kaip pusę litro
vandens. Paprastai per pietus nepavalgius po kiek laiko alkis praeina, tačiau
ima kankinti troškulys. Tai rodo, jog valymosi procesas vyksta normaliai, ir
kiekviena organizmo ląstelė pašalina nešvarumus. Netektus skysčius reikia
pakeisti švariu vandeniu – geriau šaltinio, nes jame yra natūralios gamtinės
energijos.

Jei nėra didžiulio alkio jausmo, tuomet jus greičiausiai vilios mintis „ko nors
užkramtyti“. Tai vadinamas „psichologinis alkis“. Atsipalaiduokite, neikite į
virtuvę, liepkite namiškiams patiems pasigaminti maisto. Jei tai savaitgalis,
tada pamiegokite – diena greičiau praeis. Jei esate darbe – dar geriau. Tokiu
atveju galima užsiimti kokiu nors įdomiu darbu, kad diena praeitų nepastebėtai,
arba imtis seniai atidėliojamų darbų. Galima užsibrėžti laiką, per kurį turite
atlikti visus darbus. Taip jūs išvalysite ne tik kūną, bet ir sąžinę.

Dienos pabaigoje greičiausiai jums ims suktis galva. Tai ženklas, jog viskas
vyksta teisingai. Nesikankinkite, atsigulkite. Dabar galite sau padėti labai
maloniu būdu – į stiklinę vandens įsidėkite šaukštelį medaus ir/arba šaukštelį
citrinos sulčių. Šis gėrimas vadinamas „papildu nuo streso“, tačiau jis skirtas
ne jums, o jūsų inkstams. Tik įsivaizduokite, kiek nešvarumų jie dabar šalina!

Šią dieną galite išsimaudyti šiltoje vonioje ar keletą kartų nusiprausti po
kontrastiniu dušu. Tai tik paspartins procesą.

Rūkalėms. Jei šią dieną galite atsisakyti cigaretės, puiku! Taip ir padarykite.
Jei negalite, šią dieną turite puikią progą mesti! Rūkykite kiek tik norite.
Jūsų organizmas, pradėjęs valytis, gali imti maištauti, ir cigaretės jums taps
atgrasios. Eikite miegoti kuo anksčiau su mintimi apie laimingą rytojų.

3 diena: sugrįžimas prie įprastos mitybos

Ši diena pati svarbiausia ir, beje, pati sunkiausia. Nubudusi jausitės didvyrė,
atlikusi tikrą žygdarbį. Būtent tada ir negalima suklupti. Jūsų skrandis, gavęs
trumpą atokvėpį, jau sumažėjo. Po badavimo jis viską įsisavina daug geriau.
Todėl valgyti reikia nedaug – kam vėl jį iš naujo pertempti ir apkrauti? Pakanka
valgyti 2-3 kartus per dieną po nedaug. Racionas ir pagrindinės taisyklės – kaip
pirmąją dietos dieną. Tačiau ryte nepamirškite nuvalyti apnašų nuo liežuvio.
Dieną pradėkite nuo žolelių arbatos. Šiuo atveju labiausiai tinka ramunėlės ir
čiobreliai (arba jų mišinys). Po 0,5-1 valandos jei norite, pasigaminkite sulčių
– geriausiai kopūstų arba morkų-burokėlių.

Visi nešvarumai susikaupė vienoje vietoje, todėl juos reikia iš ten pašalinti.
Tam puikiai tinka daržovių salotos be aliejaus ir žalumynai: tarkuotos morkos su
citrinos-medaus užpilu, morkų-kopūstų (1:1) salotos, užpiltos citrinos sultimis,
švieži žalumynai. Visas salotas reikia gerai sumaigyti ranka, kad iš daržovių
išsiskirtų sultys. Jei esate nusiteikusi itin ryžtingai, tokias salotas galite
valgyti visą dieną. Svarbiausia – nepersivalgyti. Po septintos valandos – vėl
tik gerkite. Po to eikite miegoti, kad rytojaus rytą iš karto galėtumėte lipti
ant svarstyklių!

Štai ir viskas. Nuo ketvirtos dienos galite valgyti kaip tik norite. Tokios
dietos laikymuisi nereikia jokių ypatingų sąlygų ir egzotiškų produktų. Tačiau
rezultatai akivaizdūs. Tokios dietos galima laikytis porą kartų per mėnesį.
Pasinaudokite šiais patarimais ir grožėkitės savo atvaizdu veidrodyje!