+0
-1
-1
​5 patarimai, kaip moteriai sumažinti stresą darbe

Jeigu nuolat grįžtate iš darbo tarsi išsunkta, jeigu jus vis dažniau apima jausmas, jog laikas viską mesti arba keisti, patariame atidžiai įsiklausyti į save. Galbūt iš tikrųjų atėjo laikas permainoms, bet gali būti ir taip, kad jums reikia keisti ne gyvenimo sąlygas, o savo požiūrį į jas.

Siūlome kelis paprastus patarimus, kurie padės atgauti jėgas ir mažiau jų išeikvoti ateityje.


Į darbą kaip į šventę!


Įdiekite sau ramaus kėlimosi ir prisistatymo į darbą ritmą. Pakoreguokite dienotvarkę, eikite miegoti ne per vėlai, kad galėtumėte anksčiau atsikelti. Atsibudusios ryte, turite turėti galimybę ramiai padaryti mankštą, skaniai papusryčiauti, kad „pažadintumėte“ organizmą ir suteiktumėte jam pakankamai energijos atsargų visai dienai suspėti susitvarkyti, pasipuošti, pasidažyti. Drabužiai turi būti švarūs, patogūs, gerai jums tikti, kad su jais jaustumėtės užtikrintai ir jaukiai.

Kai moteris iš ryto paskubomis išlekia į darbą, iš dienos nieko gero neverta tikėtis: ji bus nervinga, nepasitikinti savimi ir prastos nuotaikos. Kam gali būti malonu sėdėti darbe ir jaustis bjauriai – paskubomis apsivilkusiai pirmą pasitaikiusį drabužį, tinkamai nesusišukavus ir su lengvu galvos svaiguliu dėl tuščio skrandžio?


Maloni darbo vieta


Pasistenkite, kad jūsų darbo kabinetas arba rašomasis stalas atrodytų jaukiai ir prie jo sėdėti būtų malonu. Pagal galimybes (ir įstaigos taisykles) pagražinkite savo darbo vietą mielais daiktais ar augalais. Viską išdėstykite patogiai. Rašomasis stalas turi pavirsti jūsų „namais“, kur galėtumėte ramiai ir patogiai dirbti.


Teisinga meilė darbui ir pasitikėjimas savimi


Iš pradžių išmokite dirbti sąžiningai. Kuo geriau įsisavinsite darbo procesą, tuo ramiau bus širdyje. Stenkitės susisteminti savo darbą ir nustebsite, kaip lengvai viskas pradėjo sektis. Ir stresų akivaizdžiai sumažės. Neatidėkite rytojui to, ką galima padaryti šiandien.

Mokykitės greitai priimti sprendimus. Nereikia vilkinti arba permetinėti savo darbų kitiems. Jauskitės atsakinga.


Pertraukos sielai ir kūnui


Žmogui būtinos ir trumpos pertraukėlės (pietų, kavos, parūkymo ), ir rimtos (atostogos, kelionės).

Darbo dienomis jokiu būdu neignoruokite pietų, kavos ar arbatos pertraukėlių, taip pat galimybės truputį pasimankštinti. Įsidėmėkite, kad jūsų galūnėms judėjimas tiesiog būtinas – jokiu būdu negalima išsėdėti toje pačioje padėtyje, susigūžus prie kompiuterio visą dieną. Ir akims taip pat reikia poilsio.


Protingas prioritetų nustatymas


Išmokite pirmiausia atlikti svarbiausias užduotis, kad pagerėtų jūsų darbo kokybė ir sustiprėtų nervai. Griebdamosi visko iš karto, jūs rizikuojate išprotėti. Jūsų darbo diena turi būti paskirstyta pagal galimybes ir darbo pobūdį, o jūs – rami ir pasitikinti savimi.

Tokios paprastos taisyklės padės pakeisti požiūrį į darbą, nuraminti nervų sistemą ir išvengti streso. Svarbiausia pažadinti savyje permainų troškimą ir įveikti tingulį.