Būdai gauti energijos

Kai galvojame apie būdą prisipildyti energijos, turbūt vienas iš pirmųjų
dalykų, ateinančių į galvą, yra „ilgiau pamiegoti“. Taip, jei norite jaustis
pailsėję ir darbingi, labai svarbu miegoti 6-8 valandas. Tačiau yra ir kitų
būdų, suteiksiančių jums daugiau energijos.

1. Išgerkite stiklinę gazuoto mineralinio vandens su vaisių sultimis. Sultyse
yra angliavandenių, kurie suteiks jums energijos, paaiškina Amerikos dietologų
asociacijos atstovė ir WD konsultantė Karen Ansel. Tai taip pat naudinga, norint
išvengti dehidratacijos, kuri gali sukelti nuovargį.

2. Sėdėkite tiesiai. Turėtumėte paklausyti mamos patarimo: kūprinimasis arba
sėdėjimas kreivai verčia stipriau dirbti raumenis ir jūs išnaudojate daugiau
energijos, teigia knygos „Spent: End Exhaustion and Feel Great Again“ autorius
gydytojas Frankas Lipmanas. Kas keletą valandų kelias minutes nuleiskite pečius
ir įsitikinkite, kad nesėdite susikūprinę, kad jūsų kaklas ir pečiai nėra
įtempti.

3. Suvalgykite saują džiovintų vaisių, riešutų ir sėklų mišinio. Tai tobulas
derinys greitai suteikiamos energijos (vaisiai) ir lėtai suteikiamos energijos
(riešutai ir sėklos), pataria K. Ansel.

4. Netikrinkite savo elektroninio pašto taip dažnai. Šiais laikais mes visi
esame taip labai susiję, kad daugelis mūsų atlieka daug užduočių vienu metu,
naudodami technologijas: kad ir ką darytume, mes sustojame ir pasitikriname savo
balso paštą arba elektroninį paštą kiekvieną kartą, kai išgirstame pyptelėjimą,
pranešantį, kad atėjo nauja žinutė. Tai gali išvarginti. Vietoje to, kad
atitrauktumėte dėmesį kiekvieną kartą, kai gaunate naują žinutę, skirkite jų
patikrinimui nuo 5 iki 10 minučių kiekvieną valandą.

5. Padarykite pertraukėlę. Tiesiogine prasme. Pastatykite abi pėdas ant grindų,
pasidėkite rankas ant kelių, užmerkite akis ir tris minutes sėdėkite,
stengdamiesi pajusti, kaip jūsų pėdos liečia grindis, susikoncentruodami ties
kvėpavimu: pajuskite, kaip įkvepiate ir iškvepiate, rekomenduoja F. Lipmanas.
Tai padės nuraminti stresą, kuris išnaudoja daug jūsų energijos.

6. Greitai ir energingai pasivaikščiokite biure arba namuose. Taip pagerinsite
kraujo tekėjimą į raumenis ir smegenis, todėl visas jūsų kūnas gaus didelę dozę
energijos suteikiančio deguonies.

7. Pauostykite pipirmėčių. Vieno tyrimo metu buvo nustatyta, kad žmonės greičiau
ir atidžiau atlikdavo tokias užduotis, kaip spausdinimas ir skirstymas pagal
abėcėlę, kai pauostydavo pipirmėčių aliejaus. Turėkite pipirmėtėmis kvepiančią
žvakę ant darbo stalo arba kitoje vietoje, kurioje praleidžiate daug laiko ir
turite būti budrūs.

8. Suvalgykite keletą gabalėlių juodojo šokolado. Jo sudėtyje yra nuotaiką
gerinančių medžiagų, kurios jus atgaivins, teigia K. Ansel. Kas galėtų ginčytis?