Kaip vandens vartojimas padeda sumažinti svorį?

1. Vandenyje nėra kalorijų, riebalų ir cholesterino, todėl jį galima vartoti
beveik neribotais kiekiais. Suprantama, perteklius žalingas visais atvejais,
todėl kad vartojant itin didelius kiekius (atitinkančius kūno svorį) vandens, iš
organizmo kartu su šlakais pasišalina ir naudingos medžiagos. Tačiau vanduo
suteikia sotumo jausmą, nors ir laikiną. JAV atlikti tyrimai parodė, jog 98
tiriamųjų po kiekvienos išgertos stiklinės vandens pradingdavo alkio jausmas.

2. Vanduo būtinas biocheminiams procesams, kurių metu perdirbami riebalai.
Vandens prisotintos ląstelės lengvai ištirpdo riebalus, kai tuo tarpu bevandenės
ląstelės juos kaupia.

3. Kad numestumėte svorio, būtina atsikratyti skysčių. Problema tame, kad
organizme trūkstant vandens įsijungia „lašelinė“ – apsaugos ir ekonomiško
skysčių vartojimo mechanizmas. Tokiomis sąlygomis organizmas „kaupia“ skysčius,
neleisdamas jiems pasišalinti iš organizmo.

4. Vartojant nepakankamai vandens, inkstai nesusitvarko su savo užduotimi ir
dalį savo darbo „perkelia“ kepenims, kurios riebalų susikaupimą turi paversti
organizmui naudinga energija. Tačiau jei kepenims tenka perimti dalį inkstų
darbo, tuomet riebalų skaidymas lieka antroje vietoje, o tai atsispindi mūsų
figūroje.

5. Dar viena vandens kaupimo (patinimų) priežastis – druskų tirpdymas. Trūkstant
organizme vandens, kiekvienas lašelis tampa aukso vertės, todėl vietoje skysčių
pašalinimo, organizmas jį „kaupia“ tarpląsteliniuose tarpuose, kad išlaikytų
druskų balansą. Štai iš kur atsiranda riešų, čiurnų, kojų patinimai.

Organizmas pernešti natrį gali tik nedideliais kiekiais. Kuo daugiau druskos
valgote, tuo daugiau vandens reikia organizmui, kad ją ištirpdytų.

Geriant šaltą vandenį, organizmas papildomai sudegina kalorijų, kad sušildytų šį
vandenį iki kūno temperatūros. Tokiu būdu, kiekvienas ledo kubelis sudegina 25
kalorijas.
Visa tai tik teorijos, o dabar arčiau reikalo! Viskas, ko jums reikia pirmajam
etapui – tai išgerti 8 stiklines vandens kasdien (vasarą 10 stiklinių). Kad jums
būtų lengviau, štai 10 paprastų patarimų:

1. Pastatykite po didelę stiklinę vandens kiekvienoje jūsų buvimo per dieną
vietoje: gale lovos, virtuvėje, salone, darbo vietoje.

2. Kai norisi prisivalgyti „blogo“ maisto, skubiai išgerkite stiklinę vandens.
Pasijusite soti ir išvengsite nereikalingų kalorijų, o alkis po kurio laiko
praeis.

3. Išgerkite dvi stiklines iš karto nubudus, o po to po stiklinę vandens kas
valandą. Taip dienai pasibaigus jūsų vandens norma bus įvykdyta.

4. Arbatos ar kavos puodelį pakeiskite puodeliu karšto vandens su lašeliu
medaus.

5. Naudinga gerti per šiaudelį – darydama didesnį gurkšnį išgersite daugiau.

6. Užšaldykite nedidelius nuluptos citrinos, laimo ar apelsino gabalėlius. Juos
galėsite naudoti vietoje ledo – jie ir atgaivins, ir suteiks papildomą kiekį
vitaminų.

7. Po apsilankymo tualete išgerkite po stiklinę vandens, kad papildytumėte
vandens atsargas.

8. Negerkite gazuoto dietinio vandens, kol neišgersite 2-4 stiklinių paprasto
vandens.

9. Išgerkite po stiklinę vandens prieš ir po kiekvieno valgymo. Taip pat
išgerkite po stiklinę vandens prieš kiekvieną užkandį, tuomet daug
nesuvalgysite.

10. Darykite tai gražiai: gerkite vandenį iš raštuotų stiklinių.