Skanūs ir sveiki sumuštiniai

Jei į namus užsuka netikėtų svečių ar darbe nespėjame laiku papietauti,
“kirminą” dažniausiai mariname sumuštinius.

Jei nusibodo tradicinis duonos, sviesto, dešros ar sūrio derinys, galima
pasitelkti fantaziją ir pasigaminti ypatingų sumuštinukų.

Sumuštiniai – bene populiariausi per pusryčius.

Geri patarimai:

* jei mėgstate sviestą, jį tepkite kuo plonesniu sluoksniu,
* duonos riekutę tinka aptepti trinta liesa varške su prieskoniais – bazilikais,
krapais,
* duoną galima apšlakstyti alyvuogių aliejaus ir citrinų sulčių antpilu,
* gamindami sumuštinius naudokite kuo daugiau lapinių ir kitų daržovių, žuvies
gaminių,
* pusryčiams negaminkite sumuštinių su rūkytais riebiais mėsos gaminiais, nes
jie sunkiai virškinami,
* sūrį rinkitės kuo liesesnį.

Verta prisiminti:

* duoną sumuštiniams reikėtų pjaustyti ne storiau, nei 0,5-1 cm storio,
* prieskoniai papildo ir pagerina pagrindinių produktų skonį ir išvaizdą,
* jeigu gaminate sumuštinius su silke, ją būtinai sumalkite mėsmale ar
sukapokite mikseriu,
* ruošdami sumuštinius su vištiena, kaip priedą rinkitės konservuotus persikus
arba ananasus,
* jeigu gaminate trikampius, apvalius ar kitokios formos sumuštinius, naudokite
mažesniu trikampiu, apskritimu ar kitokios sumuštinio formos išpjautą kumpį ir
visai nedidelį tos pačios formos sūrį, o sumuštinį papuoškite petražolių šakele.