„Kodėl aš
pradėjau domėtis Bodyflex?“



 Savo patirtimi dalinasi Bodyflex
sveikatingumo centro vadovė bei trenerė Tatjana Čunichina.


„Esu moteris
kaip ir daugelis kitų. Pagimdžiusi antrą vaiką priaugau 7 kg nereikalingo
svorio. Mano tetos džiaugėsi, kad pagaliau esu panaši į tikrą moteri, dviejų
vaikų mamą. Aš pati jaučiausi kaip nesava ir nutariau lankyti aerobiką, nes
riebalų ant pilvo atsirado tiek, kad jie atrodė lyg koks nereikalingas priedas.

Aerobika
lankiau 1,5 metų, bet pilvas kaip buvo apvalus ir didelis – taip ir liko.
Pastojau trečią kartą. Prisidejo dar 6kg. Draugės teigė, kad reikia susitaikyti
su tokia padetimi – būdama trijų vaikų mama lyg ir turėjau pamiršti apie savo
figūrą, tačiau man rūpėjo ne tik išvaizda, bet kartu norejau, jog pageretų ir
mano bendra fizinė savijauta: dėl žemo kraujo spaudimo man nuolatos trūko
energijos, kamavo bloga nuotaika, nuolatiniai peršalimai, chroniška sloga,
skaudėjo nugarą.

 Aptikusi vienos amerikietės programą
“Bodyflex”, labai susidomėjau ja ir nutariau išbandyti pati. Sudomino ir tai,
jog nereikia laikytis dietos (tuo metu maitinau vaiką). Išsimatavau savo i apimtis
ir ėmiausi darbo.

    Po keturių mėnesių netekau 41 cm, iš jų 12
cm – per liemenį, atsikračiau 12 kg antsvorio. Svarbiausia, pagerėjo savijauta,
jaučiausi galinti nuversti kalnus.

    Dabar aš esu laiminga, kad turiu 3 vaikus,
kad radau būdą atsikratyti svorio bei žymiai pagerinti savo sveikatą, nuotaiką
ir apskritai pakeisti ne tik gyvenimo budą, bet ir padėti kitoms moterims bei
vyrams“

Kaip bodyflex veikia mūsų kūną?


                    Tarkime, reikiamu momentu
įtempiate pilvą. Smegenų centras siunčia kraują į pilvą. Gilaus aerobinio kvėpavimo
metu išsitempia raumenys, sudeginamas pilvo riebalų perteklius ir jie
tonizuojami. Jei neatliekate kvėpavimo pratimų, darote klaidą, kurią daro net 99
proc. besitreniruojančiųjų –  pilvas vis
auga, kietėja ir vis vien netampa nei plokšcias, nei  stangrus. Taip nutinka todėl, jog
mankštinantis po pilvo riebalais užauga didesni raumenys, o patys riebalai
nesumažėja.

                     Atliekant
„Bodyflex“ kvėpavimo pratimus pagerėja medžiagų apykaita, pratimai
degina riebalus ir tonizuoja raumenis, kuriems to labiausiai reikia.

Jau per 10
užsiėmimų vidutiniškai netenkama nuo 10 iki 40 cm kūno apimties – pilvo, klubų,
liemens, šlaunų. Kūnas stangrės, įgaus gražią formą. Organizmas taps
gyvybingesnis.

Puiki
savijauta ir ideali liemens linija


                    Svarbiausias klausimas, jei
ir toliau gyvensite nieko nekeisdamos ar po 30 dienų, skaičiuojant nuo dienos,
kai nepradėsite nieko keisti atrodysite ir jausitės geriau ar blogiau?
Atsakymą, turbūt jau suprantate pačios. Jūs tikrai nepasijusite geriau, greičiausiai
bus tik blogiau arba niekas nepasikeis. Nieko nekeisdamos savo gyvenime
nesulauksite ir jokių rezultatų.

             „Aš daug kalbu apie ploną liemenį,
tvirtus klubus ir lieknėjimą. Tai Jūs pastebėsite jau per  10 mokymo dienų, bet iš tikrųjų „Bodyflex“
skiriamas žmonėms, siekiantiems pagerinti bendrą savijautą.

             Deguonis veikia dvejopai: sudegina
(oksiduoja) kūno riebalus ir gamina energiją. Argi nenueiti į parduotuvę ir
nenusipirkti 3 butelius energijos ir 2 butelius riebalus deginančio eliksyro?
„Bodyflex“ suteiks Jums juos abu.

  Įsivaizduokite save sveiką, pasitikinčią
savimi ir aktyvią – vadinasi, viską darančią kitaip nei dabar. Įsivaizduokite
save žaidžiančią tenisą, šokančią – vadinasi, Jūs būsite daug stipresnė. Isivaizduokite,
kad Jums pasisekė visa tai įgyvendinti. Suteikite sau paramos ir padrąsinimo,
kaip suteikiate tai savo mylimiesiems kai jiems to labai reikia.

Deguonis tikrai yra stebuklas, o „Bodyflex“
– tai būdas šį stebuklą gauti.

www.bodyflex.lt