Kaip pagyti po išsiskyrimo?

Būdama tikra „santykių mergina“, kuri nelaksto paskui kiekvieną vyrą, o draugauja tik rimtai (taip buvo prieš dvejus metus), žinau, kas vyksta skiriantis. Pasinėriau į šiuos santykius be jokio atsargumo. Ko gero, net netikėjau, kad kada nors gali tekti skirtis. Ir buvau velniškai neteisi. Ir nors išsiskyrimų priežastys bei aplinkybės skiriasi, jausmas po to visuomet ir visiems būna toks pat – apima nusivylimas.

Visus šiuos jausmus vėl prisiminiau šį rytą 7:30, sulaukusi telefono skambučio iš geros draugės, kuri kaip tik dabar išgyvena skausmingas skyrybas. Ji pasiguodė, kaip dabar sunku rytais išlipti iš lovos. Prisimenu tas dienas – rytais būdavo blogiausia.

Maniau, taip buvo todėl, kad užmigusi pamiršti apie savo neviltį, bet rytais suvoki, kad viskas įvyko iš tikrųjų. Dabar man atrodo, kad rytais blogiausia, nes atsibundi viena ir viskas kitaip. Bet vis dėlto...

Gal šie patarimai padės

1. Supraskite, kad pabusdama viena, jūs pabundate geresniam rytojui, rašoma sheknows.com. Šis žmogus nevertino jūsų tiek, kad stengtųsi išlaikyti santykius, arba jūs tiesiog netikote vienas kitam. Bet kokiu atveju, ateitis bus kur kas geresnė, nes dabar turite galimybę rasti žmogų, kuris jums kur kas labiau tiks.

2. Geri santykiai – tokie, kai žmonės atvirai kalbasi apie problemas. Jei jūsų mylimasis nori viską baigti, tebūnie. Jei jis nenorėjo spręsti santykių problemų, priimkite savo netektį. Šis žmogus nori erdvės – tebūnie.

Galbūt šiam žmogui tereikia daugiau erdvės, ir jis vėl grįš pas jus, kai susivoks savo mintyse. O tuomet jau jūs galėsite spręsti, ar suteikti šiems santykiams dar vieną progą.

3. Svarbu suprasti, kad normalu ilgėtis žmogaus, kurie kurio buvote prisirišę. Jūs pripratote vienas prie kito, mėgavotės vienas kito draugija, taigi žinoma, gyvenime kuriam laikui atsivers tuštuma.

4. Su ilgesiu žvelgdama į tai, kas jūsų santykiuose buvo gero, nepamirškite, jog tai reiškia tik tai, kad buvote fantastiška draugė. Jums gerai sekėsi kaip porai iš dalies dėl jūsų pasiaukojimo santykiams. Nepamirškite to ir pradėkite vertinti save kaip gerą draugę.

5. Nesusitelkite vien tik į jo gerąsias savybes. Supraskite: taip, jis taip pat daug davė santykiams, buvo dalykų, kuriuos jame tiesiog dievinote. Bet prisiminkite ir neigiamus jūsų santykių aspektus, kurie galiausiai ir lėmė išsiskyrimą. Nepamirškite to. Geriausia neužsimerkti, teisingai įvertinti jausmus ir suvokti, kas iš tikro nutiko.

Kai išvardinau draugei šias taisykles, ji paklausė: „Kaip tu visa tai įveikei?“ Toliau pasakojau apie kitus būdus, kurių ėmiausi (be jau minėtųjų)...

5. Svarbiausias dalykas, kurį galiu patarti išgyvenantiems skyrybas – būti užsiėmusiems. Pati iškeliavau atostogų. Tai man padėjo pažvelgti į viską iš perspektyvos. Supratau, kad nors dabar jaučiuosi nusivylusi ir nenoriu nieko, šis jausmas tik laikinas, o horizonte matosi kur kas gražesnės patirtys.

Turite puoselėti pasitikėjimą savimi, kuris veikiausiai sumenko po išsiskyrimo, ir išmokti būti viena. Mokėti gyventi vienai – puikus dalykas.

7. Kol dar neatgavote viso pasitikėjimo, neskubinkite išsiskyrimo žaizdų gijimo proceso. Daug žmonių nori tiesiog „viską užbaigti“ taip greit kaip tik įmanoma, o taip nebūna. Jums reikia leisti laikui užgydyti žaizdas.

Nenusibrėžkite jokios galutinės datos „pasveikti“. Pirmąją dieną pabusti bus labai sunku, bet antrąją bus kiek lengviau, o dar po dienos – taip pat paprasčiau. Ir galiausiai pabusite galvodama apie save, dienos planus, o ne apie jį.